banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Reception Team Lead

Méně než 2 týdny

Geetoo Holding a.s.

5. května 1746/22, Praha-Nusle

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Office Manager, Pracovník back office, Recepční


O pozici

Kdo jsme

Geetoo Holding je technologická skupina, která mění pohled firem na to, jak
fungují jejich IT služby. Do našeho týmu nyní hledáme nového
kolegu/kolegyni, který zajistí hladký chod recepce, povede malý tým a
postará se o reprezentativní prostředí pro návštěvníky i zaměstnance.

Koho hledáme

Hledáme člověka, který:

  • má přirozený smysl pro pořádek, detail a reprezentativnost
  • je organizačně silný a dokáže vést tým brigádnic-recepčních
  • zvládne i nečekané situace s klidem, úsměvem a profesionalitou
  • má zkušenost alespoň 2 roky na recepci a 1 rok s vedením týmu
  • je spolehlivý, férový, diplomatický a rád pracuje s lidmi
  • komunikuje česky na profesionální úrovni a anglicky minimálně na B1

Naopak nehledáme někoho, kdo je chaotický, bez smyslu pro detail, příliš
autoritativní, nebo naopak pasivní.

Co vás na této pozici čeká

Recepční činnosti (30–40 % času):

  • vítání návštěv, evidence a organizace schůzek
  • příprava zasedacích místností a péče o reprezentativní prostředí
  • příjem a evidence pošty, správa pokladny, klíčů a přístupových karet
  • zvedání telefonů a zajištění drobných administrativních úkolů

Vedení recepce a týmu recepčních:

  • tvorba rozpisu směn, organizace provozu recepce
  • nábor, školení, zpětná vazba a motivace recepčních (brigádnic)
  • dohled nad kvalitou služeb a spokojeností návštěvníků
  • řešení složitějších situací (stížnosti, nečekané návštěvy)

Správa autoparku:

  • evidence služebních aut, STK, pojištění, servis a údržba
  • komunikace ohledně oprav, přestupků či pokut

Zásobování a provoz kanceláře:

  • objednávky občerstvení a materiálu
  • dohled nad zásobami a koordinace recepčních při doplňování

Eventy a návštěvy:

  • koordinace návštěvníků a podpora firemních akcí

Administrativa a reporting:

  • evidence nákladů, jednoduché reporty, spolupráce s dodavateli

Požadujeme

  • minimálně středoškolské vzdělání
  • praxi: 2 roky na recepci a 1 rok jako vedoucí recepce
  • znalost MS Office
  • angličtina minimálně B1
  • řidičský průkaz sk. B

Nabízíme

  • 30 dní dovolené
  • 10.000 CZK příspěvek na Multisport nebo Cafeterii ročně
  • Referral program - bonus až 25.000 CZK za nového kolegu
  • Možnost finančního poradce - zprostředkování kontaktu, možnost schůzek v kanceláři
  • terap.io - 5 sezení ročně hrazené firmou
  • Mobilní tarif pro rodinného příslušníka
  • Občerstvení, Kolárna & Posilovna na pracovišti
  • plný úvazek na HPP
  • stabilní a reprezentativní pracovní prostředí
  • možnost podílet se na budování kvalitního týmu a procesů
  • nástup: září/říjen 2025

Pokud hledáte roli, kde je pořádek, reprezentace a práce s lidmi klíčová, a
chcete vést recepci tak, aby byla vizitkou celé firmy, těšíme se na váš
životopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.