Účetní
Dnešní
EDIFICE Investment, s.r.o.
Moskevská 1523/63, Praha-Vršovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
45 000 - 55 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Možnost občasné práce z domova, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Stavebnictví a reality, Hlavní účetní
O pozici
Naše společnost EDIFICE Investment, s.r.o. je konzultační společnost pro management a cenové řízení ve stavebnictví a developmentu, zaměřujeme se jak na přípravu a vedení stavebních projektů, tak na komplexní developer manažerské služby.
Do našeho týmu hledáme novou posilu na pozici Účetní pro zpracovávání podvojného účetnictví několika společností ve skupině pod vedením ekonomické ředitelky.
Jak si představujeme toho pravého/tu pravou:
- máš vzdělání ekonomického směru (VŠ/SŠ);
- máš dobrou znalost podvojného účetnictví komplexně;
- máš praxi na pozici samostatné/ho účetní/ho min 1 rok;
- máš zkušenosti s účetními systémy – Helios (výhodou);
- Word, Excel, Outlook je pro tebe běžné pracovní prostředí;
- máš týmového ducha, příjemné vystupování, smysl pro detail a dobře odvedenou práci;
- jsi ochotná/ný učit se novým věcem;
- umíš komunikovat a jsi důsledný/á v dokončování svěřených úkolů;
- jsi zodpovědná/ný a spolehlivá/vý.
Co nabízíme:
- férové finanční ohodnocení dle zkušeností a praxe;
- prostor pro školení a sebevzdělávání v oboru;
- dobrou partu připravenou pomoci;
- přátelské pracovní prostředí a tým, který drží při sobě;
- notebook a služební telefon i k soukromým účelům;
- možnost využití Multisportky a dalších benefitů;
- smlouvu na dobu neurčitou;
- možnost využívat částečné práce z domova po dohodě.
Náplň tvojí práce:
- zpracování podvojného účetnictví společností skupiny EDIFICE pod vedením a kontrolou nadřízeného;
- pořizování účetních záznamů – zejména přijaté a vydané faktury, bankovní operace, pokladní evidence, interní doklady, časová rozlišení, další účetní dokumenty;
- správa bankovních účtů, příprava bankovních příkazů;
- kontrola a správa saldokont a pohledávek včetně pravidelného reportu pohledávek;
- komunikace s odběrateli a dodavateli;
- spolupráce s jednotlivými týmy firmy;
- příprava podkladů pro DPH a KH;
- spolupráce na roční závěrce;
- příprava podkladů pro daňová přiznání.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.