Operations & Back Office Assistant
Dnešní
Litostroj Engineering a.s.
Technická 3029/17, Brno-Královo Pole
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Zahraniční pracovní cesty, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Recepční
O pozici
Do našeho týmu hledáme posilu na pozici Operations & Back Office Assistant, který/á bude zajišťovat plynulý chod kanceláře, podporu zaměstnanců a administrativní agendu. Součástí role je práce na recepci, kde budete vítat naše obchodní partnery a zajišťovat hladký průběh návštěv. Rovněž budete podporou oddělení HR a financí – od pomoci s personálními dokumenty, přes organizaci školení/jazykové výuky a služebních cest, až po administrativu spojenou s fakturami a majetkem.
Naše recepce je sdílená mezi dvěma kolegy, každý má svou vlastní agendu a některé úkoly se vzájemně překrývají. V případě absence jednoho se vzájemně zastoupíte, tudíž hledáme člověka, který se dokáže přizpůsobit a samostatně zvládat různé oblasti práce.
Nástup ideálně nejpozději 1.10. - nejlépe však IHNED
Vaše role a odpovědnosti:
- správa kanceláře a zajištění jejího chodu (nákup a evidence kancelářských potřeb, správa skladu, péče o kuchyňku a zasedací místnosti, organizace úklidu a drobných oprav)
- administrativa a dokumentace (evidence a správa dokumentů, datové schránky, pojištění, smlouvy, faktury, podpora HR při úpravách dokumentů)
- správa majetku a služeb (přiřazení majetku zaměstnancům, předávací protokoly, evidence v systému, komunikace s poskytovateli služeb, správa služebních telefonních čísel)
- organizace pracovních cest a meetingů (zajištění dopravy, ubytování, občerstvení, péče o návštěvy)
- organizace firemních akcí ve spolupráci s HR
- organizace jazykových lekcí, komunikace s jazykovkami
- každodenní podpora zaměstnanců a komunikace s obchodními partnery
Koho do týmu potřebujeme:
- Proaktivního člověka, který jen nečeká na zadání úkolů, ale sám/sama si všimne, co je potřeba udělat a pustí se do toho,
- Iniciativní osobnost přicházející s nápady na zlepšení procesů a fungování kanceláře, ať už jde o administrativu, organizaci nebo podporu týmu,
- Samostatného profesionála/ku, který se nebojí řešit i věci, které nezná – umí si zjistit potřebné informace, zeptat se správných lidí a dotáhnout úkol do konce,
- Osobu, s přirozeným drivem – dokáže kolem sebe rozhýbat věci, propojit kolegy a udržet energii v týmu
- Praktický přístup: spíše než hledání důvodů, proč něco nejde, hledá cestu, jak to udělat
Bez čeho se u nás neobejdete:
- Zkušenost z podobné pozice (oblast strojírenství výhodou)
- Práce s Outlook, MS Teams, Excel a Word na dobré úrovni
- Plynulá čeština slovem i písmem
- Komunikativní znalost angličtiny nutností – máme pobočky ve Slovinsku, US & Canada
Superpowers, které oceníme a jsou velkým plus:
- ŘP sk.B – aktvní řidič
- Baví vás práce s Canvou či podobnými nástroji
- Zajímáte se o správu sociálních sítí
- Máte nějakou zkušenost s HR, nebo vás tento obor zajímá
Co nabízíme:
- stabilní zázemí firmy s tradicí a globálním dopadem
- nenabízíme prostředí korporátního giganta ani nejistotu startupu
- čeká Vás spousta zajímavých projektů, jejichž realizaci budete mít ve svých rukách
- různorodou práci, kde se nebudete nudit
- možnost zapojit se do zlepšování procesů a fungování kanceláře
- 25 dnů dovolené + 3 dny volna navíc
- stravenkový paušál
- multisport kartu s příspěvkem 50%
- kurzy cizích jazyků plně hrazené zaměstnavatelem
- zastávku MHD hned u kanceláří
- parkoviště pro zaměstnance vzdálené asi 7 minut chůze
- kolárna i sprcha pro cyklisty k dispozici :-)
- sportovní nadšenci mohou využít gym hned v přízemí budovy
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.