Manažer e-shopu HPP / OSVČ
Méně než týden
Apolo77 s.r.o.
Lukavecká 1732, Praha-Horní Počernice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
50 000 - 70 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Možnost si napracovat hodiny, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Středně pokročilá), Němčina (Základní), Angličtina (Základní)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Account Manager, Key Account Manager, Project Manager
O pozici
O nás
Jsme specializovaný e-shop se sortimentem pro pekaře a cukráře, který úspěšně působí v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Máme vlastní sklad, vášeň pro sladké řemeslo a jasný cíl – rozšířit se do dalších zemí.
Hledáme člověka, který chce být součástí růstu moderního e-shopu, má silný smysl pro odpovědnost a bere zadané úkoly jako výzvy k dotažení, ne jen k odškrtnutí. Manažer e-shopu bude klíčovou spojkou mezi vedením, skladem, dodavateli a zákazníky.
Náplň práce
1. Řízení provozu e-shopu
- Koordinace každodenního chodu e-shopu a skladu
- Objednávání zboží a komunikace s dodavateli
- Evidence smluv, faktur a dalších dokumentů
- Zajištění administrativy včetně komunikace s úřady (např. celní správa)
- Řešení plateb, vratky a reklamace
2. Plnění strategických úkolů vedení – od A do Z
- Převzetí zadání a jeho kompletní dotažení (analýza konkurence, návrh zlepšení, implementace do praxe)
- Samostatné rozhodování v rámci svěřené agendy
- Přicházení s vlastními návrhy na optimalizaci procesů a zvýšení efektivity
3. Komunikace a koordinace
- Koordinace mezi interním týmem, externími dodavateli a partnery
- Hladký průběh provozu bez zbytečného zatěžování vedení
- Spolupráce na projektech s marketingem, logistikou a zákaznickou podporou
4. Operativa a rozvoj e-shopu
- Aktivní vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání podmínek
- Pravidelné vyhodnocování činností, analýzy a návrhy zlepšení
- Podíl na rozšiřování sortimentu a optimalizaci procesů
- Příprava podkladů, reportů a prezentací pro vedení
Požadujeme
- Absolutní spolehlivost a samostatnost
- Schopnost dotahovat věci do konce bez nutnosti mikromanagementu
- Orientaci v e-commerce prostředí (nebo ochotu rychle se učit)
- Základní ekonomické a analytické myšlení
- Pečlivost, práce s tabulkami a systémy (Excel, ERP, e-shopové platformy)
- Tah na branku a schopnost hledat řešení
Co Vám můžeme nabídnout:
Benefity:
- Možnost spolupráce na HPP nebo IČO – podle dohody
- Finanční ohodnocení dle zkušeností: 50 000–70 000 Kč/měs.
- Práce na zajímavých projektech s reálným dopadem
- Příležitost ovlivnit směřování značky a rozvoj nových trhů
- Moderní zázemí skladu a kanceláří v Horních Počernicích
- Po zapracování firemní automobil
Navíc:
- Otevřená komunikace a podpora vedení
- Stabilní zázemí rostoucí společnosti
- Možnost dlouhodobé spolupráce na dobu neurčitou
- Přímý vliv na růst firmy i Vaši profesní dráhu
Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi za zaslání životopisu. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Na odpověď se můžete těšit nejpozději do 5 pracovních dnů.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.