banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer e-shopu HPP / OSVČ

Méně než týden

Apolo77 s.r.o.

Lukavecká 1732, Praha-Horní Počernice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

50 000 - 70 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Možnost si napracovat hodiny, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Profesní/osobní kouč, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Středně pokročilá), Němčina (Základní), Angličtina (Základní)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Account Manager, Key Account Manager, Project Manager


O pozici

O nás


Jsme specializovaný e-shop se sortimentem pro pekaře a cukráře, který úspěšně působí v Česku, na Slovensku a v Maďarsku. Máme vlastní sklad, vášeň pro sladké řemeslo a jasný cíl – rozšířit se do dalších zemí.

Hledáme člověka, který chce být součástí růstu moderního e-shopu, má silný smysl pro odpovědnost a bere zadané úkoly jako výzvy k dotažení, ne jen k odškrtnutí. Manažer e-shopu bude klíčovou spojkou mezi vedením, skladem, dodavateli a zákazníky.

Náplň práce
1. Řízení provozu e-shopu

  • Koordinace každodenního chodu e-shopu a skladu
  • Objednávání zboží a komunikace s dodavateli
  • Evidence smluv, faktur a dalších dokumentů
  • Zajištění administrativy včetně komunikace s úřady (např. celní správa)
  • Řešení plateb, vratky a reklamace

2. Plnění strategických úkolů vedení – od A do Z

  • Převzetí zadání a jeho kompletní dotažení (analýza konkurence, návrh zlepšení, implementace do praxe)
  • Samostatné rozhodování v rámci svěřené agendy
  • Přicházení s vlastními návrhy na optimalizaci procesů a zvýšení efektivity

3. Komunikace a koordinace

  • Koordinace mezi interním týmem, externími dodavateli a partnery
  • Hladký průběh provozu bez zbytečného zatěžování vedení
  • Spolupráce na projektech s marketingem, logistikou a zákaznickou podporou

4. Operativa a rozvoj e-shopu

  • Aktivní vyhledávání nových dodavatelů, vyjednávání podmínek
  • Pravidelné vyhodnocování činností, analýzy a návrhy zlepšení
  • Podíl na rozšiřování sortimentu a optimalizaci procesů
  • Příprava podkladů, reportů a prezentací pro vedení


Požadujeme

  • Absolutní spolehlivost a samostatnost
  • Schopnost dotahovat věci do konce bez nutnosti mikromanagementu
  • Orientaci v e-commerce prostředí (nebo ochotu rychle se učit)
  • Základní ekonomické a analytické myšlení
  • Pečlivost, práce s tabulkami a systémy (Excel, ERP, e-shopové platformy)
  • Tah na branku a schopnost hledat řešení


Co Vám můžeme nabídnout:

Benefity:

  • Možnost spolupráce na HPP nebo IČO – podle dohody
  • Finanční ohodnocení dle zkušeností: 50 000–70 000 Kč/měs.
  • Práce na zajímavých projektech s reálným dopadem
  • Příležitost ovlivnit směřování značky a rozvoj nových trhů
  • Moderní zázemí skladu a kanceláří v Horních Počernicích
  • Po zapracování firemní automobil

Navíc:

  • Otevřená komunikace a podpora vedení
  • Stabilní zázemí rostoucí společnosti
  • Možnost dlouhodobé spolupráce na dobu neurčitou
  • Přímý vliv na růst firmy i Vaši profesní dráhu

Pokud Vás pozice zaujala, budeme rádi za zaslání životopisu. Nástup možný ihned nebo dle dohody. Na odpověď se můžete těšit nejpozději do 5 pracovních dnů.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.