banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník / obchodní manažer (Interiérové studio)

Méně než týden

Vivendi Home s.r.o.

Za Mototechnou 1619, Praha-Stodůlky

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 43 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Zahraniční pracovní cesty, Individuální rozvržení pracovní doby, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Vyšší odborné

Jazyky

Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá) nebo Ruština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Administrativní pracovník, Office Manager, Správce e-shopu, Key Account Manager, Obchodní asistent, Vedoucí/manažer prodejny


O pozici

Co vás čeká


Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici Administrativní pracovník / Obchodní manažer do našeho mladého a spolehlivého týmu.
Vaší hlavní náplní práce bude:

  • Každodenní komunikace se zákazníky osobně, telefonicky i e-mailem,
  • Zpracování cenových nabídek a objednávek,
  • Zajištění dodání zboží a sledování zakázek,
  • Kalkulace a administrativní zpracování obchodních případů,
  • Práce s PC (MS Office, Excel, Word, ChatGPT),
  • Využití kreativity, pečlivosti a orientace na detail při hledání řešení pro klienty.

Práce je částečně flexibilní – některé úkoly lze vykonávat z domova, jiné vyžadují přítomnost v kanceláři. Díky tomu získáte lepší rovnováhu mezi pracovním a osobním životem.


Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Seriózní vystupování a schopnost profesionální komunikace se zákazníky,
  • Samostatnost, spolehlivost a pečlivost,
  • SŠ vzdělání nebo odborné vyučení s maturitou,
  • Znalost češtiny na pokročilé úrovni,
  • Znalost ruštiny na pokročilé nebo středně pokročilé úrovni výhodou

Výhodou bude, pokud budete umět anglický jazyk (alespoň základní/pokročilý), zkušenosti z obchodního nebo administrativního prostředí,kreativní přístup, prostorová představivost a orientace na detail.


Co vám můžeme nabídnout

  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou,
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost částečné práce z domova,
  • Zázemí stabilní a prosperující společnosti,
  • Fixní mzdu s garantovaným růstem na základě výsledků,
  • 5 týdnů dovolené

Uvedená mzda je za plný úvazek.

Těšíme se na Vaši odpověď a možnost přivítat Vás v našem týmu!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.