banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Vedoucí ekonomicko-provozního oddělení Galerie Rudolfinum

Méně než týden

Česká filharmonie

Alšovo nábřeží 79/12, Praha-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Kultura, umění a tvůrčí práce, Ekonom, Produkční


O pozici

Do našeho týmu hledáme nového kolegu či kolegyni na pozici Vedoucí ekonomicko-provozního oddělení

Co vás na této pozici čeká:

- plánování, tvorba a kontrola rozpočtu/hospodaření Galerie Rudolfinum jako samostatného střediska státní příspěvkové organizace

- komunikace s kolegy ohledně čerpání rozpočtů, správa financí galerie – schvalování nákladů, administrativa přijatých a vydaných faktur, činnosti v rámci systému Ekonomického informačního systému JASU CS (MÚZO)

- příprava ekonomických podkladů a analýz pro vedení galerie a zřizovatele

- vedení administrativní a právní stránky – zajištění objednávek, návrhů a správnosti smluv, konzultace veřejných zakázek s právníky, tvorba a kontrola finančního plnění smluv, kontrola archivace smluv a případného zveřejnění v ISRS

- dohlížení na prodeje vstupenek a zboží galerie, vypracování rozboru tržeb

- vedení skladové dokumentace a organizace prodeje zboží galerie

- podílení se na získávání a kontrola financí ze soukromého a veřejného sektoru

- správa personální agendy provozních pracovníků galerie, plánování směn

- spolupráce na dalších projektech Galerie Rudolfinum v oblasti výše jmenovaného

Hledáme

- proaktivní osobnost s VŠ vzděláním ideálně ekonomického směru nebo se zaměřením na arts management, ale postačí i odpovídající profesní zkušenost na této úrovni

- aktivní znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B2

- praxe alespoň 2 roky na obdobné pozici v ekonomickém oddělení, ve státní (krajské, městské) příspěvkové organizace výhodou

- analytické myšlení

- schopnost samostatné práce

- pozitivní vztah k umění a kultuře

- aktivní přístup, pečlivost, samostatnost, vynikající organizační a komunikační schopnosti

- schopnost ctít deadline i pod tlakem

- výhodou znalost účetnictví a účetního systému JASU

Nabízíme

- práci v prestižní galerii vystavující současné mezinárodní umění

- stabilní a motivační finanční ohodnocení, které odpovídá podmínkám státní příspěvkové organizace

- platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb. o katalogu prací ve veřejných službách a správě s možností osobního ohodnocení a příplatku za vedení

- plný pracovní úvazek (popř. 0,5-1 dle domluvy) na dobu určitou s možností prodloužení

- částečně flexibilní pracovní dobu

- příjemný kolektiv a možnost účastnit se společenského života galerie

- zaměstnanecké výhody (jazykový kurz, příspěvek na stravné, 5 týdnů dovolené atd.)

- kulturní benefity

Předpokládané datum nástupu 1. 10. 2025 nebo podle domluvy.

Motivační dopis včetně strukturovaného CV v anglickém jazyce zašlete, prosím, do 7. 9. 2025.Těšíme se s vybranými uchazeči na setkání u osobního pohovoru.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.