Manažer/ka veřejných zakázek – referent/ka majetkové správy
Méně než týden
Národní institut pro kulturu
Celetná 595/17, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Vkládání dat do počítače
O pozici
NIK vypisuje výběrové řízení do provozního oddělení na pozici: manažer/ka veřejných zakázek – referent/ka majetkové správy
Co vás čeká:
- komplexní zajišťování agendy veřejných zakázek zadávaných Národním institutem pro kulturu, a to zejména vedení zadávacích řízení podle zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů – zpracování zadávací dokumentace, provedení úkonů zadavatele v zadávacím řízení (administrace), koordinace hodnocení apod.
- práce s Národním elektronickým nástrojem (NEN)
- dodržování závazných postupů, implementace metodik a interních předpisů Národního institutu pro kulturu (NIK) při zadávání veřejných zakázek
- referent/ka majetkové správy (výpomoc se správou movitého a nemovitého majetku)
- úzká spolupráce a koordinace s ostatními útvary v rámci NIK
- podpora dalších agend v rámci útvaru pro ekonomiku a provoz
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
- znalost zákona č. 134/2016 Sb., o zadávání veřejných zakázek, ve znění pozdějších předpisů, a souvisejících právních předpisů
- praxe v oblasti administrace a zadávání veřejných zakázek min. 3 roky
- zkušenosti s prací v NEN výhodou
- samostatnost, spolehlivost, komunikační schopnost, pečlivost
- uživatelská znalost práce s PC (MS Office, Internet)
- dobrý písemný a ústní projev v českém jazyce
- trestní bezúhonnost
- právní vzdělání (SŠ, VŠ) výhodou
Co nabízíme my:
- částečný pracovní úvazek
- pracovní poměr na dobu určitou na 1 rok, poté možnost prodloužení po dobu zástupu za MD/RD
- možnost dohody individuálního nastavení pracovní doby s ohledem na provoz organizace
- přátelský tým kolegů, kteří jsou profesionály ve svém oboru
- možnost dalšího vzdělávání a osobního růstu
- stabilní zázemí státní příspěvkové organizace
- kreativní a různorodou práci
- zaměstnanecké výhody (stravenkový paušál, 5 týdnů dovolené, 3 dny indispozičního volna, vstupenky na divadelní představení atd.)
- pracoviště v krásném prostředí v centru Prahy
- platové zařazení v 11. platové řídě dle NV č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě; možnost osobního ohodnocení
- nástup možný ihned nebo podle domluvy
Náležitosti přihlášky
- strukturovaný životopis (maximálně dvě normostrany)
- osobní údaje: jméno, příjmení, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu
Se zasláním CV souhlasíte se zpracováním osobních údajů podle zákona č. 110/2019 Sb., zákon o zpracování osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů pro účely personálního výběrového řízení.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.