Event and Community Support
Méně než týden
INEX - Sdružení dobrovolných aktivit, z. s.
Varšavská 249/30, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace
O pozici
Staň se součástí INEXího týmu a pomoz nám vytvářet nezapomenutelné akce – od cestovatelských večerů přes oslavu Mezinárodního dne dobrovolnictví až po další komunitní aktivity. Budeš vedoucí sekce pomáhat s koordinací ambasadorů/referentů, pomáhat sehnat lidi na veletrhy a další akce na které jsme zvaní. Zapojíš se i do práce se sociálními sítěmi a komunikací s komunitou. Čeká tě pestrá práce, ve které se rozhodně nebudeš nudit, a tým, který tě podpoří a naučí nové věci. 🙂
Náplň práce:
- Podpora přípravy a realizace eventů (cestovatelské večery, oslava mezinárodního dne dobrovolnictví a další akce pro veřejnost či komunitu)
- Práce se sociálními sítěmiSocial media “customer support” na FB a IG
- Tvorba a správa FB událostí (vč. tvorba/sdílení postů)
- Vyhledávání vhodných skupin na FB a sdílení do nich
- Komunikace s referenty a domluva účasti na akcích
- Podpora vedoucí sekce v rámci Handoverů (tzv. vyprávění z první ruky – kdy naši dobrovolníci*ice sdílelí své zážitky z workcampů)
- Tvorba vizuálů v Canvě
- Podpora vedoucí sekce s případnými dalšími úkoly
Co od tebe očekáváme?
- Souznění s vizí organizace
- zápal pro marketing a naše aktivity
- spolehlivost a samostatnost
- dobré organizační dovednosti
- chuť a schopnost pracovat i v mezinárodním týmu
- velmi dobré komunikační dovednosti (v ČJ a dobré AJ)
- praktický přístup a schopnost řešit problémy
- pečlivost a zodpovědnost
- alespoň uživatelskou znalost sociálních sítí (FB, IG)
Výhodou je: zkušenost s event managementem, práce s Canvou, copywritingem.
Co nabízíme?
- Smysluplnou a kreativní práci na částečný úvazek, cca 15–20 h týdně (s možností domluvy)
- flexibilní pracovní dobu a možnost home office
- finanční ohodnocení v rozmezí 150 – 180 Kč/ hod (dle zkušeností)
- Podporující tým, kde se navzájem učíme a pomáháme si
- Příležitosti k profesnímu růstu, interní školení
- Zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
- Možnost účasti na workcampech a školeních za snížené ceny
Máš o pozici zájem?
Ať už máš za sebou první zkušenosti, nebo se chceš učit v praxi, ozvi se nám a to kdykoliv do 16. září, připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4).
Nástup na pozici ideálně na konci polovině září.
Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové.
Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.