banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Event and Community Support

Méně než týden

INEX - Sdružení dobrovolných aktivit, z. s.

Varšavská 249/30, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Marketing, Média, reklama a PR, Marketingová komunikace


O pozici

Staň se součástí INEXího týmu a pomoz nám vytvářet nezapomenutelné akce – od cestovatelských večerů přes oslavu Mezinárodního dne dobrovolnictví až po další komunitní aktivity. Budeš vedoucí sekce pomáhat s koordinací ambasadorů/referentů, pomáhat sehnat lidi na veletrhy a další akce na které jsme zvaní. Zapojíš se i do práce se sociálními sítěmi a komunikací s komunitou. Čeká tě pestrá práce, ve které se rozhodně nebudeš nudit, a tým, který tě podpoří a naučí nové věci. 🙂

Náplň práce:

  • Podpora přípravy a realizace eventů (cestovatelské večery, oslava mezinárodního dne dobrovolnictví a další akce pro veřejnost či komunitu)
  • Práce se sociálními sítěmiSocial media “customer support” na FB a IG
  • Tvorba a správa FB událostí (vč. tvorba/sdílení postů)
  • Vyhledávání vhodných skupin na FB a sdílení do nich
  • Komunikace s referenty a domluva účasti na akcích
  • Podpora vedoucí sekce v rámci Handoverů (tzv. vyprávění z první ruky – kdy naši dobrovolníci*ice sdílelí své zážitky z workcampů)
  • Tvorba vizuálů v Canvě
  • Podpora vedoucí sekce s případnými dalšími úkoly

Co od tebe očekáváme?

  • Souznění s vizí organizace
  • zápal pro marketing a naše aktivity
  • spolehlivost a samostatnost
  • dobré organizační dovednosti
  • chuť a schopnost pracovat i v mezinárodním týmu
  • velmi dobré komunikační dovednosti (v ČJ a dobré AJ)
  • praktický přístup a schopnost řešit problémy
  • pečlivost a zodpovědnost
  • alespoň uživatelskou znalost sociálních sítí (FB, IG)

Výhodou je: zkušenost s event managementem, práce s Canvou, copywritingem.

Co nabízíme?

  • Smysluplnou a kreativní práci na částečný úvazek, cca 15–20 h týdně (s možností domluvy)
  • flexibilní pracovní dobu a možnost home office
  • finanční ohodnocení v rozmezí 150 – 180 Kč/ hod (dle zkušeností)
  • Podporující tým, kde se navzájem učíme a pomáháme si
  • Příležitosti k profesnímu růstu, interní školení
  • Zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením
  • Možnost účasti na workcampech a školeních za snížené ceny

Máš o pozici zájem?


Ať už máš za sebou první zkušenosti, nebo se chceš učit v praxi, ozvi se nám a to kdykoliv do 16. září, připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4).

Nástup na pozici ideálně na konci polovině září.
Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové.

Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.