Vedoucí administrativního oddělení
Méně než 2 týdny
IFRAMIX, s.r.o.
Litvínovská 609/3, Praha-Prosek
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office
O pozici
Hledáme osobnost, kterou baví a naplňuje:
- vést menší administrativní oddělení a být klíčovým článkem k zajištění hladkého chodu administrativních procesů napříč společností
- rozvíjet jeho jednotlivé členy u zavedené české firmy s velmi dobrým postavením na trhu v daném segmentu
- být podporou vedení společnosti a společně se podílet na celkovém rozvoji
Jak bude vypadat váš začátek ve vaší roli Administrativního vedoucího?
- vaší pravou rukou a mentorem bude současná vedoucí, který Vás na roli připraví, zejména po stránce znalosti každodenního chodu administrativního oddělení
- budete mít maximální samostatnost v rozvoji Administrativního týmu a pravidelně budete v kontaktu s ředitelem společnosti
- budete mít k ruce další zkušené kolegy, kteří vám předají to nejlepší ze svého know- how
Co bude náplní Vaší práce?
- vedení a každodenní podpora administrativního týmu včetně ročního hodnocení a stanovování cílů
- úzká spolupráce s vedením společnosti, obchodním a marketingovým oddělením
- zajištění onboardingu nových kolegů
- komunikace s IT oddělením a dodavateli
- optimalizace interních procesů a systémů (podpora digitalizačních projektů)
Koho přesně hledáme? Pokud se ztotožňujete s níže uvedeným… jste to vy:
- máte zkušenost s prací manažera/vedoucího týmu
- máte organizační talent
- jste lidsky vyzrálá osobnost se schopností pracovat týmově i individuálně a rád pracujete s lidmi
- zvládáte lidem nejen dobře zadávat úkoly, ale také je motivovat a pomáhat jim pozitivně na cestě k plnění výsledků
- jste náročný/náročná sám na sebe a umíte být důsledným vedoucím se smyslem pro detail a férové jednání zároveň
- znalost AJ aktivně slovem i písmem – podmínka
- (komunikace se zahraničními partnery – mateřská společnost, dodavatelé)
- ŘP sk. B (cestování v rámci celé ČR)
- jste samostatná osobnost, které není třeba říkat, co má dělat, ale která ví, co, jak, proč a kdy a s kým
Co za to od nás dostanete?
- skvělé pracovní prostředí a velmi příjemnou firemní kulturu
- vysoce kvalitní fixní i bonusovou složku, která je adekvátní pozici Vedoucí Administrativního oddělení
- podporu profesního růstu a možnost realizovat vlastní nápady
- na začátku Tě/Vás čeká důkladné zaškolení od opravdových profesionálů
- fajn kolegy, kteří se vzájemně podporují
- pestrou práci, v níž se nebudete nudit! Vše důležité Tě/Vás naučíme – jsme na to připraveni!
- firemní benefity: sick days, dovolená navíc, rozvojové programy a další
- auto i k osobním účelům je samozřejmostí
Co u nás najdete?
- možnost významně se spolupodílet na firemním rozvoji svými nápady, budete k tomu mít velký prostor od majitelů firmy
- různorodost a obor s dlouhodobou perspektivou na trhu
- zkušené kolegyně/kolegy se zájmem a znalostí z oboru, lidsky a profesně zajímavé firemní prostředí
· 📩 Zaujala Tě tato příležitost? Ozvi se nám!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.