banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Vedoucí administrativního oddělení

Méně než 2 týdny

IFRAMIX, s.r.o.

Litvínovská 609/3, Praha-Prosek

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office


O pozici

Hledáme osobnost, kterou baví a naplňuje:

  • vést menší administrativní oddělení a být klíčovým článkem k zajištění hladkého chodu administrativních procesů napříč společností
  • rozvíjet jeho jednotlivé členy u zavedené české firmy s velmi dobrým postavením na trhu v daném segmentu
  • být podporou vedení společnosti a společně se podílet na celkovém rozvoji

Jak bude vypadat váš začátek ve vaší roli Administrativního vedoucího?

  • vaší pravou rukou a mentorem bude současná vedoucí, který Vás na roli připraví, zejména po stránce znalosti každodenního chodu administrativního oddělení
  • budete mít maximální samostatnost v rozvoji Administrativního týmu a pravidelně budete v kontaktu s ředitelem společnosti
  • budete mít k ruce další zkušené kolegy, kteří vám předají to nejlepší ze svého know- how

Co bude náplní Vaší práce?

  • vedení a každodenní podpora administrativního týmu včetně ročního hodnocení a stanovování cílů
  • úzká spolupráce s vedením společnosti, obchodním a marketingovým oddělením
  • zajištění onboardingu nových kolegů
  • komunikace s IT oddělením a dodavateli
  • optimalizace interních procesů a systémů (podpora digitalizačních projektů)

Koho přesně hledáme? Pokud se ztotožňujete s níže uvedeným… jste to vy:

  • máte zkušenost s prací manažera/vedoucího týmu
  • máte organizační talent
  • jste lidsky vyzrálá osobnost se schopností pracovat týmově i individuálně a rád pracujete s lidmi
  • zvládáte lidem nejen dobře zadávat úkoly, ale také je motivovat a pomáhat jim pozitivně na cestě k plnění výsledků
  • jste náročný/náročná sám na sebe a umíte být důsledným vedoucím se smyslem pro detail a férové jednání zároveň
  • znalost AJ aktivně slovem i písmem – podmínka
  • (komunikace se zahraničními partnery – mateřská společnost, dodavatelé)
  • ŘP sk. B (cestování v rámci celé ČR)
  • jste samostatná osobnost, které není třeba říkat, co má dělat, ale která ví, co, jak, proč a kdy a s kým

Co za to od nás dostanete?

  • skvělé pracovní prostředí a velmi příjemnou firemní kulturu
  • vysoce kvalitní fixní i bonusovou složku, která je adekvátní pozici Vedoucí Administrativního oddělení
  • podporu profesního růstu a možnost realizovat vlastní nápady
  • na začátku Tě/Vás čeká důkladné zaškolení od opravdových profesionálů
  • fajn kolegy, kteří se vzájemně podporují
  • pestrou práci, v níž se nebudete nudit! Vše důležité Tě/Vás naučíme – jsme na to připraveni!
  • firemní benefity: sick days, dovolená navíc, rozvojové programy a další
  • auto i k osobním účelům je samozřejmostí

Co u nás najdete?

  • možnost významně se spolupodílet na firemním rozvoji svými nápady, budete k tomu mít velký prostor od majitelů firmy
  • různorodost a obor s dlouhodobou perspektivou na trhu
  • zkušené kolegyně/kolegy se zájmem a znalostí z oboru, lidsky a profesně zajímavé firemní prostředí

· 📩 Zaujala Tě tato příležitost? Ozvi se nám!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.