Hledáme Manažera provozovny pro pobočku v Rakovníku (m/ž)
Méně než 2 týdny
RKO GROUP a.s.
Dukel. hrdinů 2749, Rakovník II
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
50 000 - 60 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Zařazené
Prodej a obchod, Strojírenství, Výroba a průmysl, Obchodní ředitel/manažer, Obchodní zástupce, Vedoucí/manažer prodejny
O pozici
Jste rozený organizátor a zároveň obchodník s tahem na branku? Umíte řídit provoz i aktivně shánět zakázky? Pak je tato pozice přesně pro Vás!
Připojte se k nám, do stabilní a rostoucí společnosti Recycling - kovové odpady a.s., která je součástí české skupiny RKO GROUP. Naší specialitou je sběr, třídění, úprava a následná recyklace odpadů, přičemž dbáme na nejvyšší ekologické standardy. Jsme jedním z předních hráčů na trhu a naším hlavním cílem je efektivně přispívat k ochraně životního prostředí. Hledáme klíčového člověka, který bude řídit naši provozovnu v Rakovníku a zároveň rozvíjet její obchodní potenciál.
Co u nás budete dělat?
- Řídit provozovnu v Rakovníku: Budete mít na starosti kompletní provoz pobočky, od organizace práce až po personální řízení.
- Aktivně rozvíjet obchod: Budete proaktivně navazovat kontakty s firmami v regionu a budovat s nimi obchodní partnerství v oblasti výkupu kovového odpadu.
- Pečovat o obchodní vztahy: Budete budovat a udržovat dlouhodobé vztahy s našimi stávajícími i novými klienty.
- Reprezentovat firmu: Budete důležitou tváří společnosti a budete budovat její dobré jméno.
- Optimalizovat procesy: Budete se podílet na zefektivňování provozu a zvyšování výkonu pobočky.
Co od Vás očekáváme?
- Praxi na obdobné vedoucí pozici.
- Vynikající komunikační schopnosti, proaktivní přístup a schopnost úspěšně rozvíjet obchodní síť.
- Základní povědomí v oblasti nakládání s odpady a zpracování kovů.
- Samostatnost a zodpovědnost.
- Řidičský průkaz skupiny B a chuť cestovat v rámci ČR, pokud bude potřeba.
- Pokročilou znalost MS Office (Word, Excel, Teams).
- Znalost práce se systémy Power BI, Raynet a QI je výhodou.
Co Vám nabízíme?
- Atraktivní mzdu: Mzdové ohodnocení 50.000 Kč - 60.000 Kč/měsíc + pohyblivou složku mzdy v závislosti na dosažených výsledcích.
- Možnost samostatné organizace práce: Získáte volnost a prostor pro organizaci svých úkolů a času tak, aby byly splněny obchodní a provozní cíle pobočky.
- Služební automobil, mobilní telefon a notebook.
- Stravenky ve výši 140 Kč plně hrazené zaměstnavatelem.
- Navyšování počtu dní dovolené v závislosti na počtu odpracovaných let u společnosti.
- Další výhody v souladu s Benefitním programem společnosti (zvýhodněný mobilní tarif pro zaměstnance a rodinné příslušníky, palivové karty, dotovanou Multisport kartu a mnoho dalších).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.