banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office a Supply Chain specialista/ka

2 dny

NEMEC WORLD s.r.o.

Mikulášská 265/14, Plzeň-Východní Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Bonusy/prémie, Pracovní oblečení, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Nákup, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Nákupčí, Pracovník help desku


O pozici

Hledáme do našeho mladého a perspektivního týmu energickou, pracovitou a ambiciózní osobnost, která nám pomůže se dále zlepšovat a která ocení různorodost své práce. Nyní nás je kolem 30 odhodlaných a pracovitých kolegů a přáli bychom si, abys právě Ty byl/a tím dalším a zapadl do naší party.


Pečlivé zaškolení je samozřejmostí, nehodíme Tě do vody s cílem “poraď si sám”, myslíme totiž na budoucnost.


Co můžeš na dané pozici očekávat:

● Různorodou práci s možností zapojit se do různých oblastí firmy, být důležitou součástí našeho dynamického týmu


Jaké úkoly budeš řešit:
● Administrativní podpora managementu.
● Podpora projektů - koordinace jednotlivých kroků, řešení administrativy, komunikace v rámci firmy.
● Optimalizace procesů a hledání nových řešení.
● Úzká spolupráce s ostatními odděleními firmy.
● Analýzy a controlling - příprava podkladů a jejich prezentace, práce s daty.
● Péče o zákazníky naší firmy a komunikace s nimi, vyřizování jejich reklamací.
● Objednávání zboží u našich dodavatelů, komunikace s nimi a kontrolování stavu dodaných dodávek po stránce kvantity i kvality.
● Řešení případných reklamací v dodávkách s našimi dodavateli.
● Kontrola stavu zásob a eliminace výpadků i nadzásob.

Co se Ti bude hodit v našem týmu:
● schopnost každodenní práce s lidmi i počítačem (MS Office na dobré úrovni)
● ukončené střední vzdělání s maturitou
● schopnost komunikovat písmem i slovem v AJ (nemusíš být expert)
● řidičské oprávnění sk. B
● praxe z obdobného prostředí
● schopnost efektivně řešit interní i externí požadavky
● nesmí Tě rozhodit trocha stresu při práci v dynamickém prostředí
● prioritizace úkolů a zvládání změn v prioritách
● a samozřejmě se ti bude hodit pracovitost, pečlivost, samostatnost i týmovost, a iniciativa pro Tebe nebude cizí slovo


Na oplátku bychom Ti rádi zpříjemnili práci pár věcmi:
● vybavíme Tě notebookem a telefonem
● nabídneme MultiSport kartu
● dostaneš stravenky dotované zaměstnavatelem
● na odpočinek budeš mít 20 dnů
● možnost občasného home office po dohodě se svým nadřízeným
● staneš se součástí stabilní a rychle rostoucí společnosti
● budeš se moci svými výkony posouvat v rámci firmy výše
● nastoupit můžeš okamžitě a pracovat od 7:00 do 15:30
● budeš mít možnost naučit se mnohému novému
● samozřejmě spravedlivá odměna:
- zpočátku fixní mzda 35 000 Kč a variabilní složka až 5000 Kč na základě dosažených výsledků
- po 3 měsících zkušební doby se zvýší fixní mzda na 40 000 Kč a variabilní složka na až 10 000 Kč
- vůbec se nebudeme bránit odměnu dále zvyšovat, ale to už bude záviset na Tvých pracovních výsledcích

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.