banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Recepční

Pořád hledají

HHD s.r.o.

Čistá v Krkonoších 25, Černý Důl

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 33 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Možnost delšího neplaceného volna, Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Children-friendly office, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Možnost studijního volna, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Jazyky

Němčina (Mírně pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Cestovní ruch a ubytování, Recepční


O pozici

Co vás čeká

Hledáme týmovou posilu, která se stane přátelskou tváří našeho týmu a bude pečovat o naše hosty od prvního kontaktu až po jejich odjezd. Vaší náplní práce bude hlavně:

✨ Péče o hosty před příjezdem

- komunikace se zákazníky, zodpovídání dotazů a pomoc s rezervacemi
- správa rezervačního systému Focus a příprava na jejich příjezd (pre-check-in)


🏡 Příjemné uvítání na místě

- osobní check-in a přivítání hostů
- předání map, brožur a dalších užitečných dokumentů
- vyplnění jednoduchého formuláře, převzetí vratné kauce a ověření osobních údajů hostů


🤝 Asistence během pobytu

- doporučení a pomoc s rezervací doplňkových služeb, jako je taxi, letištní transfery, hlídání dětí, půjčení kol, masáže či výlety

🚪 Loučení s úsměvem

- check-out hostů a kontrola apartmánů
- vyplnění check-out formuláře a vrácení kauce

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • schopnost pracovat zodpovědně a samostatně
  • týmového ducha i chuť spolupracovat s ostatními
  • cit pro detail a smysl pro pečlivost
  • výborné komunikační a organizační schopnosti
  • reprezentativní vystupování a profesionální přístup k zákazníkům i kolegům
  • znalost angličtiny nebo němčiny alespoň na komunikační úrovni - podmínkou
  • řidičský průkaz sk. B – podmínkou
  • uživatelská znalost práce na PC
  • flexibilita a ochota učit se novým věcem

Co vám můžeme nabídnout

  • nástupní mzdu 30 000 - 33 000 Kč v hrubém měsíčně (po zkušební době možné navýšení)
  • 50% příplatek za víkendy a státní svátky
  • 25 dnů dovolené (extra dny dovolené po 3.roce ve firmě)
  • 123 Kč/směnu jako stravenkový paušál
  • 10-50% slevu na Interhome Group portfolio rekreačních objektů (po zkušební lhůtě)
  • vstupní zaškolení a další školení v průběhu roku
  • firemní akce a teambuildingy

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.