PROJECT MANAGER (další rozšíření týmu ve Zlíně)
Včerejší
ZELENKA Czech Republic s.r.o.
Kvítková 4703, Zlín
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Provize z prodeje, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, OZP
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Služby, Administrativní pracovník, Office Manager, Tlumočník/překladatel, Account Manager, Key Account Manager, Project Manager
O pozici
Hledáme samostatného člověka s organizačními schopnostmi a zájmem o jazyky, který bude mít klíčovou roli při řízení překladatelských zakázek a komunikaci s klienty i dodavateli.
Jak bude vypadat tvůj pracovní den?
Tvým hlavním úkolem bude koordinace projektů pro zákazníky z Česka a Slovenska. Staneš se spolehlivým prostředníkem mezi nimi a našimi překladateli a každý projekt dotáhneš do úspěšného konce.
Jakmile ti od zákazníka dorazí poptávka překladu, nachystáš cenovou nabídku. Po potvrzení objednávky zvolíš ideální řešení, vybereš vhodné překladatele a dohlédneš na včasné odevzdání překladu. Očekávej, že v průběhu zpracování zakázky budou mít zákazníci nebo překladatelé nejrůznější otázky, které jim pomůžeš vyřešit.
S překladateli a zákazníky komunikujeme nejčastěji telefonicky nebo přes e-maily. Čeká tě také práce v našem informačním systému a v překladatelských programech. Počítej i se spoluprací s obchodním týmem, který ti bude vždy nablízku.
Co budeš mít na starost?
Komplexní koordinaci překladatelských projektů (od zadání po finální dodání).
Denní komunikaci s českými i slovenskými klienty a jazykovými specialisty.
Nastavení a dohled nad časovým plánem, kvalitou a rozpočtem zakázek.
Práci s projektovými nástroji (CAT nástroje, CRM, správa souborů).
Řešení operativních výzev a hledání možností v reálném čase.
Co od tebe očekáváme?
Umíš si efektivně organizovat práci a zvládneš víc úkolů najednou.
Umíš komunikovat jasně a profesionálně – ústní i písemnou formou.
Máš úroveň češtiny C2 a angličtiny minimálně na B1.
Máš přirozený smysl pro zodpovědnost, detail a samostatnost.
Baví tě hledat řešení a máš proaktivní přístup k práci.
Máš základní znalosti operačního systému Windows, ovládáš práci s balíkem Office a internetovými prohlížeči, máš dovednosti v oblasti správy souborů a umíš komunikovat přes e-mail na profesionální úrovni.
Co ti nabídneme?
Smysluplnou práci na mezinárodních jazykových projektech.
Příležitost naučit se pracovat s nástroji a procesy používanými v celém lokalizačním oboru.
Zaškolení a mentoring od zkušených kolegů.
Osobní plán rozvoje.
Práci ze Zlína, klimatizované kanceláře a vynikající kávu.
Férové ohodnocení vč. prémií podle výsledků celé firmy, stravenky, kurz cizího jazyka, parádní eventy.
Stabilní zázemí a přátelské prostředí.
Smlouvu na HPP, pevnou pracovní dobu od 8 do 17 hodin a až 25 dnů dovolené.
Možnost protažení těla nebo planky během pracovní doby :).
Za co můžeš získat plusové body?
Studium/zkušenosti v oblasti jazyků, překladů, komunikace, projektového řízení nebo obchodu.
Znalost CAT nástrojů (např. memoQ, Trados).
Základní orientace v překladatelském nebo lokalizačním prostředí.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.