banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

office manager/ finanční asistentka

Méně než 2 týdny

INEX - Sdružení dobrovolných aktivit, z. s.

Varšavská 249/30, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

27 000 - 28 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Asistent/asistentka, Office Manager


O pozici

Office Manažer*ka/ Finanční Asistent*ka

Hledáš startovní pozici pro svou kariéru nebo částečný úvazek ke svým dalším životním povinnostem? Máš organizační talent, nevadí ti multitasking a k tomu se nezalekneš ani čísel a excelovských tabulek?

Staň se součástí INEXího týmu a podpoř svou prací rozvoj mladých lidí skrze mezinárodní dobrovolnictví a neformální vzdělávání. Pomoz nám s administrací, chodem kanceláře a buď podporou naší ředitelce a finanční manažerce. Budeš mít možnost se naučit nové věci a to vše v organizaci, která ctí své hodnoty a společenskou odpovědnost a v oboru je přes 30 let. 🙂


Náplň práce:

  • Administrativa (smlouvy, cestovní příkazy, zpracování interních podkladů pro mzdy, a další)
  • Správa kanceláře a základní technická podpora
  • nákup kancelářského materiálu, občerstvení
  • evidence a správa majetku
  • koordinace úklidu v kanceláři
  • péče o techniku ve spolupráci s externí IT podporou (tiskárna, počítače, …)
  • správa Google kalendářů
  • správa systému pro online školení BOZP
  • Logistika akcí (školení, veřejné akce, interní teambuildingy)
  • Asistence při controllingu a finančním managementu projektů (práce s tabulkami, účetními doklady a interními systémy donorů, případně přímé úhrady nákladů)

Do týmu uvítáme člověka, který:

  • Souzní s vizí organizace,
  • Má aktivní a samostatný přístup k práci,
  • Nebojí se různorodých úkolů a umí si dobře zorganizovat práci,
  • Má nadšení pro administrativní úkoly a nebojí se excelovských tabulek a čísel,
  • Ovládá uživatelsky Word/Excel/Powepoint/Google docs a má základní technické znalosti,
  • Nebojí se řešení problémů a komunikace (včetně telefonické),
  • Rád*a pracuje v týmu,
  • Je organizovaný*á, pečlivý*á, zodpovědný*á a spolehlivý*á.
  • Má velmi dobré komunikační schopnosti a dobrý mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ.
  • Má zájem o dobrovolnictví a neziskový sektor.


Důležitá je ochota naučit se základní finanční pravidla a základní pravidla Erasmus+

například: jak kontrolovat účetní deník, jak vytvořit cestovní příkaz, jaký kurz použít při tvorbě cestovních náhrad v cizí měně, jaké doklady můžeme proplatit a jaké nikoliv, jak se počítá travel lump sum, jak má vypadat prezenční listina na různé typy akcí. Zaučí tě zkušenější kolegové.


Nabízíme:

  • Práci na HPP v rozsahu 32 hodin týdně (úvazek 0,8) v naší útulné pražské kanceláři, která se nachází poblíž Náměstí míru (dog-friendly).
  • finanční ohodnocení 27 000 - 28 000 při 0,8 úvazku
  • Samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností vlastního rozvoje a vzdělávání.
  • Zajímavé prostředí neziskové organizace s mezinárodním působením.
  • Vysokou míru časové flexibility a možnost home office.
  • interní školení, příspěvek na vzdělávání
  • Možnost účasti na workcampech a školeních za snížené ceny.
  • 5 týdnů dovolené a týden osobního volna na dobrovolnictví či vzdělávání navíc
  • 3 sick days
  • stravenkový paušál


Máš o pozici zájem?
Ozvi se nám kdykoli do 29. srpna , připoj svůj životopis a motivační dopis (max 1 A4)

Nástup na pozici ideálně v první polovině září.


Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.