Specialista reportingu a digitalizace interních procesů
Dnešní
TAXPRIMA s.r.o.
Laubova 1729/8, Praha-Vinohrady
Nerudova 210/42, Hradec Králové-Pražské Předměstí
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Rozjezd zcela nového projektu, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Auto - moto, Ekonom, Financial Controller, Finanční analytik, Finanční specialista, Project Manager, IT konzultant
O pozici
V našem týmu vládne přátelská a neformální atmosféra, která nám umožňuje efektivně spolupracovat. Vzájemně se podporujeme, sdílíme zkušenosti a věříme, že silný tým je klíčem k úspěchu naší společnosti.
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á se k nám rád/a připojí a přinese s sebou zkušenosti i energii k neustálému zlepšování a posouvání hranic.
Pokud máte zkušenosti s reportingem, analýzou dat a digitalizací interních procesů, chcete se podílet na rozvoji moderních řešení a zároveň růst spolu s námi, tato nabídka může být právě pro Tebe tou správnou příležitostí.
Co Tě čeká:
- Spolupráce na pravidelném finančním a provozním reportingu pro klíčového klienta z automotive sektoru
- Aktivní účast na digitalizaci interních agend a účetních procesů – návrhy zlepšení, nasazování šablon, automatizace výstupů apod.
- Práce s Excelem na pokročilé úrovni – tvorba či úprava maker, práce s kontingenčními tabulkami, propojení dat z více zdrojů
- Spolupráce na projektových zakázkách zaměřených na digitalizaci účetnictví a efektivitu procesů u různých klientů
- Práce na interních projektech v oblasti účetnictví a IT/digitalizace
Co od Tebe očekáváme:
- Skvělou znalost Microsoft Excel (včetně maker – VBA výhodou)
- Zkušenost s reportingem, analýzou dat nebo účetními procesy (nemusí být na seniorní úrovni)
- Základní orientaci v účetnictví/financích – např. víš, co je hlavní kniha, účetní výkaz apod.
- Samostatnost, logické myšlení, pečlivost
- Časovou kapacitu 2-3 dny týdně
Co Ti nabízíme:
- Smysluplnou práci na konkrétních zakázkách se zásadním dopadem na efektivitu
- Prostor pro vlastní nápady v oblasti automatizace a optimalizace procesů
- Spolupráci v přátelském a profesionálním týmu
- Flexibilitu – možnost domluvit si práci podle Tvých časových možností
- Odměna dle zkušeností a rozsahu spolupráce
Zaujala Tě naše nabídka? Budeme rádi, když se nám ozveš. Stačí poslat CV a pár slov o sobě - rádi si s Tebou domluvíme schůzku a probereme možnosti spolupráce.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.