Customer Care - JabkoLevně
Méně než týden
JabkoLevně.cz
Vodičkova 677/10, Praha-Nové Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Manažerský motivační program, Provize z prodeje, Firemní akce, Pracovní oblečení, Bonusy/prémie, Vyhrazený čas na inovace, Občerstvení na pracovišti, Notebook, Kafetérie, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Prodej a obchod, Zákaznický servis, Personalistika a HR, Account Manager, Pracovník call centra, Vedoucí úseku prodejny, Pracovník back office, Pracovník help desku
O pozici
Staň se hlasem a tváří naší firmy pro zákazníky! 📞💬
Jsme jedním z největších prodejců použitých Apple produktů v ČR a každý den nám píšou a volají stovky zákazníků. Hledáme někoho, kdo se stane jejich prvním kontaktem – pomůže jim vyřešit dotaz, poradí s objednávkou, reklamací nebo fakturací a zajistí, že každý zákazník dostane perfektní servis.
Buď ten, na koho se zákazníci rádi obrací
Jsme mladá, rychle rostoucí firma, kde si zakládáme na osobním a lidském přístupu. I když patříme mezi největší hráče v prodeji použitých Apple produktů, stále si držíme přátelskou atmosféru bez korporátních pravidel.
Teď hledáme specialistu zákaznické péče, který bude mít pod kontrolou veškerou komunikaci se zákazníky – a postará se o to, aby každý dotaz nebo požadavek dostal rychlou a kvalitní odpověď.
Koho hledáme
Hledáme organizovaného a spolehlivého člověka, který si umí poradit v každé situaci a má rád, když má věci pod kontrolou. Tvým úkolem bude:
- Přijímat telefonické hovory, e-maily a zprávy od zákazníků
- Každý dotaz evidovat a zajistit, že bude vyřešen od začátku až do konce
- Pokud problém vyřešíš sám/sama – odpovíš zákazníkovi přímo
- Pokud je potřeba zapojit někoho jiného z firmy – předáš mu požadavek a dohlédneš, že je vyřešen včas a správně
Denně k nám přichází velké množství dotazů – proto hledáme někoho, kdo zvládne udržet pořádek v komunikaci, pracovat efektivně a neztratit přitom lidský přístup.
Co budeš dělat
- Vyřizovat telefonáty, e-maily a zprávy zákazníků
- Radit s výběrem produktů, objednávkami, reklamací či fakturací
- Evidovat a spravovat požadavky v interním systému
- Spolupracovat s ostatními odděleními a hlídat včasné vyřešení problémů
- Podílet se na zlepšování procesů zákaznické podpory
Co potřebujeme
- Skvělé komunikační schopnosti a příjemné vystupování
- Organizační schopnosti a důslednost
- Trpělivost a schopnost zvládat větší objem dotazů
- Základní orientaci v Apple produktech (výhodou)
- Zkušenosti se zákaznickým servisem (výhodou, ne podmínkou)
Co nabízíme
- Možnost stát se klíčovým článkem zákaznického servisu
- Růst spolu s firmou, která se rychle rozvíjí
- Přátelský kolektiv a neformální atmosféru
- Firemní akce a teambuildingy
- Slevy na veškeré naše zboží
Pokud tě baví pomáhat lidem, máš rád/a pořádek v práci a dokážeš věci dotahovat do konce, hledáme právě tebe!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.