banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník v nákupu a logistice zdravot. a nezdravot. materiálu (muž/žena)

Méně než týden

Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno

Pekařská 664/53, Brno-Staré Brno

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Zdravotnictví a sociální péče, Administrativní pracovník, Nákupčí


O pozici

Administrativní pracovník v nákupu a logistice zdravotnického a nezdravotnického materiálu (muž/žena)

Chcete pracovat v moderním zdravotnickém zařízení, kde se spojuje profesionalita, kvalitní péče a efektivní organizace? Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno hledá novou kolegyni/nového kolegu na pozici Administrativní pracovník v nákupu a logistice zdravotnického a nezdravotnického materiálu. Vaším úkolem bude podpora výběrových řízení, organizace provozu skladu, správa katalogu produktů a spolupráce na projektech zlepšujících evidenci a distribuci zdravotnického materiálu. Pokud vás baví administrativa, máte smysl pro pořádek a chcete být součástí týmu, který zajišťuje plynulý chod špičkového zdravotnického pracoviště, rádi vás přivítáme mezi nás.

Náplň práce

  • Příprava podkladů pro výběrová řízení na nákup zdravotnického materiálu (ZM) ve spolupráci s Obchodním úsekem.
  • Organizace provozu skladu zdravotnického materiálu NL.
  • Řízení evidence katalogu produktů a cen soutěženého materiálu, správa pozitivního listu ZM.
  • Spolupráce na kategorizaci sortimentu zdravotnického materiálu v návaznosti na pozitivní list a výběrová řízení.
  • Řízení projektu optimalizace elektronické evidence ZM ve skladu a na odděleních CKTCH ve spolupráci s Úsekem informatiky.
  • Dohled nad provozem a evidencí konsignačních skladů ZM na klinikách CKTCH.

Požadujeme

  • SŠ vzdělání s maturitou, ekonomického nebo zdravotnického zaměření
  • Zkušenost se sortimentem a nákupem zdravotnických prostředků v provozu lůžkového zařízení vítána
  • Dobrá orientace v MS Office, především Excel
  • Znalost skladového programu Farmis 2 a DoCTIS výhodou
  • Výborná znalost českého jazyka, odpovědný přístup, odolnost vůči stresu
  • Logické myšlení, dobré vyjadřovací a organizační schopnosti, iniciativa a loajalita

Nabízíme

  • Zázemí stabilní organizace v centru Brna.
  • Stabilní pracovní prostředí a férové pracovní podmínky.
  • Úvazek 1,0.
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Nástup

  • Ihned nebo dle dohody

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.