banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Projektový/á manažer/ka a administrativní podpora IT

Méně než týden

Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno

Pekařská 664/53, Brno-Staré Brno

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Příspěvek na dovolenou, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Project Manager


O pozici

Projektový/á manažer/ka a administrativní podpora IT

Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie Brno

Centrum kardiovaskulární a transplantační chirurgie v Brně hledá do týmu Úseku informačních technologií novou posilu na pozici Projektový/á manažer/ka a administrativní podpora IT.
Hledáme spolehlivého, organizačně zdatného a pečlivého kolegu/kolegyni, který/á se bude podílet na koordinaci IT projektů i zajištění provozní a administrativní agendy IT oddělení.
Pokud vás láká různorodá práce v moderním zdravotnickém zařízení a chcete se podílet na digitalizaci a rozvoji nemocniční infrastruktury, rádi vás přivítáme mezi nás.

Co bude Vaší náplní práce

  • Řízení a administrativní podpora běžících IT projektů, vedení dokumentace, kontrola plnění termínů
  • Komunikace s dodavateli (termíny, podmínky, výstupy, technické specifikace)
  • Příprava a evidence projektové dokumentace, smluv a výkazů
  • Spolupráce na zadávacích podmínkách a podkladech pro veřejné zakázky
  • Koordinace s ekonomickým a právním oddělením pro zajištění souladu procesů
  • Dohled nad přidělováním uživatelských oprávnění a testováním systémů
  • Podpora digitalizačních projektů a rozvoje interních nástrojů
  • Kontrola faktur, objednávek a smluv, párování s výstupy
  • Evidence a správa přístupových údajů, ID a SIM karet, čipů – včetně protokolů
  • Správa benefitních mobilních tarifů, komunikace s poskytovatelem
  • Správa IT majetku (evidence, kontrola, výdej, příjem)
  • Provozní podpora systému eSSL (docházka, přístupy) a dalších IT systémů

Co od Vás očekáváme

  • SŠ/VŠ vzdělání – výhodou IT, administrativní směr nebo veřejná správa
  • Praxe s vedením či koordinací projektů výhodou
  • Orientace v IT prostředí nebo schopnost rychle se zaučit
  • Skvělé organizační schopnosti, samostatnost, pečlivost, odpovědný přístup
  • Dobré komunikační schopnosti a týmová spolupráce napříč odděleními
  • Pokročilá znalost MS Office (Word, Excel), schopnost práce s tabulkami a sdílenou dokumentací
  • Výhodou zkušenost s VEMA, Active Directory (AD), IDM, eSSL

Co Vám nabízíme

  • Zázemí stabilní příspěvkové organizace
  • Úvazek 1.0
  • Pracovní smlouvu na dobu určitou (1 rok) s možností prodloužení na dobu neurčitou.

Nástup

  • dle dohody.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.