banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Správce leadů / Asistent/ka obchodního oddělení

Méně než týden

VITOM a.s.

Táborská 4531/48, Brno-Židenice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 40 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Zdravotní volno/sickdays, Občerstvení na pracovišti, Children-friendly office, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Kafetérie, Dog-friendly office, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Obchodní asistent, Pracovník call centra


O pozici

Správce leadů / Asistent/ka obchodního oddelení

Máš rád/a organizaci, rychlou a efektivní komunikaci a chceš být klíčovou osobou, která pomáhá našemu obchodnímu týmu růst? Jako Asistent/ka Leadu budeš spravovat a koordinovat obchodní příležitosti, držet přehled o všech potenciálních klientech a zajišťovat, že žádný lead nezůstane bez reakce.

Pokud tě baví práce s lidmi a moderními nástroji, u nás najdeš ideální místo. Tato role vyžaduje systematický přístup, ale díky různorodým situacím a komunikaci s lidmi zůstává zajímavá a živá. Budeš komunikovat s potenciálními klienty, obchodníky i interním týmem, spravovat leady v CRM.

Co u nás budeš dělat?

  • Aktivně spravovat a aktualizovat leady v CRM systému Raynet.
  • Komunikovat s potenciálními klienty projektu ROI estate a GarantovanyNajem.cz – od prvního kontaktu po předání obchodníkům.
  • Spolupracovat a pravidelně komunikovat s obchodními zástupci.
  • Domlouvat schůzky a termíny s obchodníky a klienty, což je občas výzva.
  • Reportovat ze CRM systému do Excelu.


Jak bude vypadat tvůj den?

  • Tvůj den začíná kontrolou nových leadů, které dorazily přes naše online kanály nebo marketingové kampaně. První úkol je rychle a profesionálně reagovat na každý nový kontakt.
  • Jakmile získáš první informace, aktualizuješ lead v našem CRM systému Raynet.
  • Následuje aktivní komunikace s potenciálními klienty projektu ROI estate – odpovídáš na jejich dotazy, poskytuješ základní informace a domlouváš termíny schůzek s obchodníky. Jsi jejich první kontaktní osobou a tvá vstřícnost a rychlost jsou klíčové pro úspěšný start spolupráce.
  • Komunikace s obchodními zástupci je nedílnou součástí tvé práce – sdílíš s nimi aktuální informace, pomáháš s organizací jejich agendy a dohaduješ detaily schůzek.


Co by ti nemělo chybět?

  • Zkušenost s administrativou, obchodní podporou nebo CRM správou.
  • Výborné komunikační schopnosti – jasně, rychle a přátelsky po telefonu i e-mailem.
  • Pečlivost a schopnost udržovat pořádek v datech a úkolech.
  • Znalost moderních online nástrojů – ideálně Raynet, Daktela, Microsoft 365.
  • Proaktivní přístup – sám/a hledáš, jak věci zlepšit a plynule koordinovat procesy.

Tak co, vidíš se v roli našeho Hleadače? Pokud máš chuť komunikovat, organizovat a být nepostradatelnou spojkou mezi klienty a obchodním týmem, dej nám o sobě vědět. Pošli nám svůj životopis a pojď s námi proměňovat příležitosti v úspěšné obchody!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.