Obchodník(ce)/koordinátor(ka) menšího týmu
Včerejší
COMPUTER HELP, s.r.o.
Anglická 140/20, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Vzdělávání a školství, Administrativní pracovník, Account Manager, Key Account Manager
O pozici
Staňte se klíčovou součástí týmu COMPUTER HELP.
Rádi bychom do našeho týmu COMPUTER HELP přivítali novou kolegyni nebo kolegu na pozici Obchodník(ce) / koordinátor(ka) menšího týmu. Naše dosavadní kolegyně odchází na mateřskou dovolenou, a proto hledáme někoho, kdo s úsměvem a energií převezme její práci a stane se důležitou součástí našeho týmu. Jsme menší, pohodová IT firma, která si zakládá na přátelské atmosféře, podpoře a vzájemné spolupráci. Pokud hledáte prostředí, kde se můžete rozvíjet, mít prostor pro vlastní nápady a kde ocení vaše nadšení i energii, jste u nás správně! Naše kanceláře najdete přímo v centru Prahy 2, jen pár kroků od Náměstí Míru.
Co bude vaše hlavní náplň?
- Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a posilování vztahů se stávajícími klienty.
- Prezentace produktů a služeb naší společnosti.
- Příprava obchodních nabídek a prezentací na míru zákazníkům ve spolupráci s ostatními odděleními.
- Spolupráce s dalšími odděleními napříč naší firmou.
- Koordinace a rozvoj našeho malého týmu v oddělení školení.
- Vedení dlouhodobých projektů v oddělení školení.
- Sledování aktuálních trendů v oblasti vzdělávání a IT a návrhy na inovace v nabídce školení.
Co od vás očekáváme?
- Obchodní myšlení, tah na branku a schopnost samostatně řešit úkoly.
- Výborné organizační dovednosti a zájem o vedení menšího týmu.
- Reprezentativní a profesionální vystupování.
- Samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
- Dobrou znalost MS Office.
- Základní přehled v IT (hardware, software, služby).
- Schopnost orientovat se v angličtině (čtení a základní komunikace).
- Řidičský průkaz sk.B (výhodou).
Co vám nabízíme?
- Práci na HPP/OSVČ v moderní kanceláři na Praze 2 (ul. Anglická, Vinohrady).
- Podíl na zajímavých a smysluplných projektech v dynamickém IT odvětví.
- Platové ohodnocení dle vašich zkušeností (fix + provize).
- Firemní notebook/telefon.
- 5 týdnů dovolené.
- Prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání v oblasti IT.
- Flexibilní pracovní dobu a možnost Home office.
- Nástup možný ihned.
Pohovory budou probíhat od 2.9.2025, termín si s Vámi domluvíme předem.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.