banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodník(ce)/koordinátor(ka) menšího týmu

Včerejší

COMPUTER HELP, s.r.o.

Anglická 140/20, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Vzdělávání a školství, Administrativní pracovník, Account Manager, Key Account Manager


O pozici

Staňte se klíčovou součástí týmu COMPUTER HELP.

Rádi bychom do našeho týmu COMPUTER HELP přivítali novou kolegyni nebo kolegu na pozici Obchodník(ce) / koordinátor(ka) menšího týmu. Naše dosavadní kolegyně odchází na mateřskou dovolenou, a proto hledáme někoho, kdo s úsměvem a energií převezme její práci a stane se důležitou součástí našeho týmu. Jsme menší, pohodová IT firma, která si zakládá na přátelské atmosféře, podpoře a vzájemné spolupráci. Pokud hledáte prostředí, kde se můžete rozvíjet, mít prostor pro vlastní nápady a kde ocení vaše nadšení i energii, jste u nás správně! Naše kanceláře najdete přímo v centru Prahy 2, jen pár kroků od Náměstí Míru.

Co bude vaše hlavní náplň?

  • Aktivní vyhledávání nových obchodních příležitostí a posilování vztahů se stávajícími klienty.
  • Prezentace produktů a služeb naší společnosti.
  • Příprava obchodních nabídek a prezentací na míru zákazníkům ve spolupráci s ostatními odděleními.
  • Spolupráce s dalšími odděleními napříč naší firmou.
  • Koordinace a rozvoj našeho malého týmu v oddělení školení.
  • Vedení dlouhodobých projektů v oddělení školení.
  • Sledování aktuálních trendů v oblasti vzdělávání a IT a návrhy na inovace v nabídce školení.

Co od vás očekáváme?

  • Obchodní myšlení, tah na branku a schopnost samostatně řešit úkoly.
  • Výborné organizační dovednosti a zájem o vedení menšího týmu.
  • Reprezentativní a profesionální vystupování.
  • Samostatnost, pečlivost a spolehlivost.
  • Dobrou znalost MS Office.
  • Základní přehled v IT (hardware, software, služby).
  • Schopnost orientovat se v angličtině (čtení a základní komunikace).
  • Řidičský průkaz sk.B (výhodou).

Co vám nabízíme?

  • Práci na HPP/OSVČ v moderní kanceláři na Praze 2 (ul. Anglická, Vinohrady).
  • Podíl na zajímavých a smysluplných projektech v dynamickém IT odvětví.
  • Platové ohodnocení dle vašich zkušeností (fix + provize).
  • Firemní notebook/telefon.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Prostor pro vlastní rozvoj a další vzdělávání v oblasti IT.
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost Home office.
  • Nástup možný ihned.

Pohovory budou probíhat od 2.9.2025, termín si s Vámi domluvíme předem.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.