banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Obchodní zástupce – logistický software CARGOseller.cz (IČO / B2B)

Včerejší

MONIKA JANCZUKOWICZ

Nové Město 2131, Praha

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

40 000 - 60 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Práce převážně z domova, Notebook

Vzdělání

Vzdělání není podstatné

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Polština (Středně pokročilá)

Zařazené

Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Logistik, Account Manager, Key Account Manager, Obchodní zástupce, Prodavač, Prodejce po telefonu/Telesales


O pozici

Co vás čeká

V roce 2025 jsme uvedli na český trh inovativní software CARGOseller.cz, který nemá na trhu konkurenci. Díky tomu, že zákazníci o náš systém projevují velký zájem a máme vysoký podíl úspěšných prodejů, budete moci snadněji dosahovat svých obchodních cílů a atraktivních provizí. Nemusíte se bát studeného volání a hledání kontaktů – kvalitní databázi potenciálních zákazníků vám dodáme.

Vaším úkolem bude prezentovat naši platformu dopravcům, speditérům a logistickým týmům v krátkých online demo schůzkách (30–60 min). Naše řešení umožňuje zadat náklad jen jednou a publikovat jej automaticky na hlavních dopravních burzách (Trans.eu, TIMOCOM, Teleroute), využívat chytrý mailing a efektivně sdílet nabídky přes WhatsApp či Telegram. Pomůžete klientům s konfigurací a nasazením systému. Osobní návštěvy řešíme pouze u největších klientů.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • Výborná znalost češtiny slovem i písmem (obchodní komunikace), polština pouze pro komunikaci s polskou pobočkou.
  • Alespoň základní zkušenosti s aktivním prodejem nebo zákaznickým servisem.
  • Ochota aktivně oslovovat nové zákazníky, prezentovat produkt online (Teams/Meet/Zoom).
  • Schopnost komunikovat s klienty, samostatnost a orientace na výsledek.
  • Ochota spolupracovat na IČO (B2B fakturace), motivace atraktivními provizemi.

Výhodou bude, pokud budete umět

  • Zkušenosti z oboru dopravy, spedice nebo logistiky (není podmínkou).
  • Kontakty v segmentu dopravních společností v ČR.
  • Orientace v SaaS produktech nebo digitalizaci obchodních procesů.

Co vám můžeme nabídnout

  • Flexibilní pracovní dobu – plánujete dle kalendáře demo schůzek.
  • Stabilní fixní měsíční odměnu + provizi za každého nového zákazníka (atraktivní a transparentní systém odměn).
  • Snadný onboarding a kvalitní zaškolení.
  • Podporu zkušeného manažera, který vám pomůže dosáhnout skvělých obchodních výsledků.
  • Mobilní telefon, nový notebook, práce převážně z domova.
  • Bez nutnosti častých služebních cest (návštěvy pouze u velkých klientů).
  • Bez přesčasů, volné víkendy – work-life balance.
  • Přátelskou atmosféru – začínejte a končete svůj pracovní den s úsměvem.

Pokud Vás těší myšlenka spojení atraktivních výdělků s usnadněním práce zákazníkům díky našemu inovativnímu softwaru, rádi Vás přivítáme v našem týmu!

Těšíme se na vaši přihlášku!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.