VEDOUCÍ PERSONÁLNÍHO A MZDOVÉHO ODDĚLENÍ TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI
Méně než 2 týdny
Technická univerzita v Liberci
Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Ubytování/příspěvek na ubytování, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Firemní školka
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Personalistika a HR, HR ředitel/manažer
O pozici
Pracoviště: Personální a mzdové oddělení Technické univerzity v Liberci
Počet volných pozic: 1
Úvazek: 100 % (40 hod./týden)
Mzdové zařazení: mzdová třída B7
přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu
Pracovní smlouva: na dobu určitou do 31.12.2026, s možností prodloužení
zkušební doba v délce 7,5 měsíce
Nástup: 1. 10. 2025, příp. dle dohody
Životopis zaslat: nejpozději do 13. 9. 2025.
Jaká bude Vaše náplň práce?
Odpovědnost za chod Personálního a mzdového oddělení, řízení a koordinace činností oddělení, zejména:
- zajištění komplexní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou
- zajištění inzerce pracovních míst a výběrových řízení
- zajištění agendy zaměstnaneckých benefitů,
- zajištění agendy zaměstnávání cizinců, vysílání zaměstnanců do zahraničí, odvodů do zahraničí
- vytváření vnitrofiremních postupů a formulářů v pracovněprávní a mzdové oblasti, koordinace těchto postupů v rámci univerzity
- metodická podpora v čerpání mzdových prostředků a personálních nákladů podle poskytovatelů finančních prostředků
- odborné konzultace a podpora při řešení pracovněprávních a mzdových záležitostí pro vedoucí pracovníky, příp. zaměstnance
- sledování legislativních změn a jejich aplikace v praxi
- kontrola dodržování pracovněprávních předpisů na univerzitě
- práce v informačním systému VEMA, nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy v souladu s aktuální legislativou
- elektronizace personálně-mzdových procesů
Požadujeme:
- VŠ/SŠ, nejlépe ekonomického nebo humanitního směru
- odborná praxe v personální a mzdové oblasti min. 3 roky
- praxe na obdobné pozici výhodou
- výborná znalost pracovněprávních předpisů včetně způsobů odměňování, mzdového účetnictví
- angličtina na běžné komunikační úrovni
- zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou
- běžná uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel, Power Point)
- řídící a organizační schopnosti
- komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost
Co nabízíme:
- 6 týdnů dovolené
- pružnou pracovní dobu
- závodní stravování
- dětský koutek pro děti batolecího věku
- mateřská škola pro děti zaměstnanců
- dobrou dopravní dostupnost (zastávka MHD a tramvaje), parkoviště a krytá stání pro kola, dobíjecí stojan na elektrokola
- možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně
- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
- jazykové kurzy ve Vnitřní jazykové škole a školení
- zvýhodněné telefonní tarify
- kariérní rozvoj a jeho podpora v rámci podporovaného vzdělávání zaměstnanců (např. přizpůsobení pracovních podmínek a úpravy pracovní doby, celoživotní vzdělávání, jazykové mobility apod.)
Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty prostřednictvím tohoto portálu nebo na adresu Technické univerzity v Liberci.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty:
- strukturovaný životopis se stručnou charakteristikou odborné praxe
- kopie dokladů o dosaženém vzdělání
- motivační dopis
Informace k výběru vhodného uchazeče:
Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola bude test odborných znalostí, příp. ověření práce s excelem. Předpokládaný termín jednání výběrové komise s uchazeči/kami je stanoven na 38.-39. týden roku 2025. O výsledku budou všichni uchazeči a uchazečky informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.
Uchazeč/ka je oprávněn/a požádat do 30 kalendářních dní od zveřejnění výsledků výběrového řízení vyhlašovatele o vyjádření ke svým výsledkům v rámci výběrového řízení. Vyhlašovatel zašle do 30 kalendářních dní od obdržení žádosti písemné vyjádření k výsledkům uchazeče.
Výběrové řízení je od 13. 8. 2025 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci (viz: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/) a na portálu MPSV (viz: https://www.uradprace.cz/volna-mista-v-cr), portalu https://personalka.cz/, Jobs.cz
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.