banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

VEDOUCÍ PERSONÁLNÍHO A MZDOVÉHO ODDĚLENÍ TECHNICKÉ UNIVERZITY V LIBERCI

Méně než 2 týdny

Technická univerzita v Liberci

Studentská 1402/2, Liberec I-Staré Město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Vzdělávací kurzy, školení, Ubytování/příspěvek na ubytování, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Firemní školka

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Personalistika a HR, HR ředitel/manažer


O pozici

Pracoviště: Personální a mzdové oddělení Technické univerzity v Liberci

Počet volných pozic: 1

Úvazek: 100 % (40 hod./týden)

Mzdové zařazení: mzdová třída B7

přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu

Pracovní smlouva: na dobu určitou do 31.12.2026, s možností prodloužení

zkušební doba v délce 7,5 měsíce

Nástup: 1. 10. 2025, příp. dle dohody

Životopis zaslat: nejpozději do 13. 9. 2025.

Jaká bude Vaše náplň práce?

Odpovědnost za chod Personálního a mzdového oddělení, řízení a koordinace činností oddělení, zejména:

- zajištění komplexní personální a mzdové agendy v souladu s platnou legislativou

- zajištění inzerce pracovních míst a výběrových řízení

- zajištění agendy zaměstnaneckých benefitů,

- zajištění agendy zaměstnávání cizinců, vysílání zaměstnanců do zahraničí, odvodů do zahraničí

- vytváření vnitrofiremních postupů a formulářů v pracovněprávní a mzdové oblasti, koordinace těchto postupů v rámci univerzity

- metodická podpora v čerpání mzdových prostředků a personálních nákladů podle poskytovatelů finančních prostředků

- odborné konzultace a podpora při řešení pracovněprávních a mzdových záležitostí pro vedoucí pracovníky, příp. zaměstnance

- sledování legislativních změn a jejich aplikace v praxi

- kontrola dodržování pracovněprávních předpisů na univerzitě

- práce v informačním systému VEMA, nastavování parametrů pro vedení personálně-mzdové agendy v souladu s aktuální legislativou

- elektronizace personálně-mzdových procesů

Požadujeme:

- VŠ/SŠ, nejlépe ekonomického nebo humanitního směru

- odborná praxe v personální a mzdové oblasti min. 3 roky

- praxe na obdobné pozici výhodou

- výborná znalost pracovněprávních předpisů včetně způsobů odměňování, mzdového účetnictví

- angličtina na běžné komunikační úrovni

- zkušenosti s podmínkami poskytovatelů finančních prostředků výhodou

- běžná uživatelská znalost práce na PC (MS Word, Excel, Power Point)

- řídící a organizační schopnosti

- komunikativnost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost

Co nabízíme:

- 6 týdnů dovolené

- pružnou pracovní dobu

- závodní stravování

- dětský koutek pro děti batolecího věku

- mateřská škola pro děti zaměstnanců

- dobrou dopravní dostupnost (zastávka MHD a tramvaje), parkoviště a krytá stání pro kola, dobíjecí stojan na elektrokola

- možnost ubytování v zaměstnanecké ubytovně

- příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění

- jazykové kurzy ve Vnitřní jazykové škole a školení

- zvýhodněné telefonní tarify

- kariérní rozvoj a jeho podpora v rámci podporovaného vzdělávání zaměstnanců (např. přizpůsobení pracovních podmínek a úpravy pracovní doby, celoživotní vzdělávání, jazykové mobility apod.)

Zaujaly Vás výše uvedené informace? Pokud ano, pošlete prosím níže požadované dokumenty prostřednictvím tohoto portálu nebo na adresu Technické univerzity v Liberci.

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto dokumenty:

- strukturovaný životopis se stručnou charakteristikou odborné praxe

- kopie dokladů o dosaženém vzdělání

- motivační dopis

Informace k výběru vhodného uchazeče:

Výběrové řízení proběhne v prvním kole posouzením doručených listinných dokumentů, v druhém kole osobním pohovorem s vybranými uchazeči. Součástí druhého kola bude test odborných znalostí, příp. ověření práce s excelem. Předpokládaný termín jednání výběrové komise s uchazeči/kami je stanoven na 38.-39. týden roku 2025. O výsledku budou všichni uchazeči a uchazečky informováni nejpozději do 30 dnů od ukončení výběrového řízení.

Uchazeč/ka je oprávněn/a požádat do 30 kalendářních dní od zveřejnění výsledků výběrového řízení vyhlašovatele o vyjádření ke svým výsledkům v rámci výběrového řízení. Vyhlašovatel zašle do 30 kalendářních dní od obdržení žádosti písemné vyjádření k výsledkům uchazeče.

Výběrové řízení je od 13. 8. 2025 zveřejněno na úřední desce Technické univerzity v Liberci (viz: https://www.tul.cz/univerzita/uredni-deska/kariera/) a na portálu MPSV (viz: https://www.uradprace.cz/volna-mista-v-cr), portalu https://personalka.cz/, Jobs.cz

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.