banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office Manager and Sales Support (M/F/D)

Méně než týden

Moventum a.s.

Bašty 413/2, Brno-město

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Meal tickets / catering allowance, Corporate events, Holidays 5 weeks, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administration, Banking industry and financial services, Marketing, Administration, Back office worker, Office Manager


O pozici

Hledáme energického a pečlivého kolegu nebo kolegyni, kterému nedělá problém komunikace v angličtině a má cit pro detail i silné organizační schopnosti. Ideální kandidát je komunikativní, samostatný a umí si efektivně zorganizovat práci. Pokud se cítíte dobře v administrativě, máte zkušenosti s chodem kanceláře a nebojíte se komunikace v angličtině, hledáme právě vás! Nabízíme příležitost stát se klíčovým článkem v malém, přátelském týmu s možností ovlivňovat chod kanceláře i kvalitu klientského servisu. Těšíme se na váš životopis – možná právě vy jste tím, kdo nám pomůže posouvat naši společnost dál.

Náplň práce:

  • Komunikace s partnery v České republice a na Slovensku
  • Komunikace s lucemburskou centrálou v angličtině
  • Telefonická a emailová komunikace s koncovými klienty
  • Zajišťování chodu kanceláře, komunikace s dodavateli, platba faktur
  • Organizace firemních akcí
  • Příprava a zastupování společnosti na konferencích a veletrzích
  • Příprava podkladů pro vedení společnosti
  • Překlad článků a e-news z anglického do českého jazyka

Požadujeme:

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou
  • Výbornou znalost mluvené a psané angličtiny
  • Uživatelskou znalost práce s PC (Microsoft Office, PowerPoint)
  • Spolehlivost a komunikativnost
  • Dobrou schopnost organizace práce
  • Zkušenosti se správou kanceláře výhodou
  • Zkušenosti se zajišťováním klientského servisu výhodou

Nabízíme:

  • Zajímavou práci pro mezinárodní společnost
  • Účast na dynamickém rozvoji společnosti
  • Profesionální zaškolení
  • Přátelské pracovní prostředí v centru města
  • Smlouvu na dobu neurčitou po zkušební době
  • Příspěvek na stravování
  • 25 dní dovolené

V případě Vašeho zájmu zašlete Vaše CV v českém i anglickém jazyce prostřednictvím odpovědního formuláře.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.