Vedoucí pracovník správy budovy
Méně než týden
CMArt Reality, a. s.
Vídeňská 494/103, Brno-Horní Heršpice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
36 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné pro
OZP
Zařazené
Administrativa, Služby, Administrativní pracovník, Office Manager, Domovník/správce objektu
O pozici
Technicko-administrativní vedoucí pracovník správy budovy
Brno
Společnost CMArt Reality a. s. hledá uchazeče na pozici technicko-administrativní pracovník správy budovy. Pokud máte technické vzdělání (popř zkušenosti) a jste schopni operativně organizovat činnost v oblasti správy a administrativy našeho areálu v Brně, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!
Hrubá měsíční mzda: 44.000,- Kč
Pracovní poměr: práce na plný úvazek
Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu určitou 1 rok s následující smlouvou na dobu neurčitou)
Vzdělání: středoškolské
Benefity:
bonusy/prémie
příspěvek na penzijní připojištění
dovolená 5 týdnů
možnost ubytování
školení
příspěvek na stravování
Zařazení: technicko-administrativní pracovník
Místo výkonu práce: Brno
Nabízíme:
motivující finanční ohodnocení
dlouhodobá spolupráce na HPP!
25 dní dovolené
příspěvek na stravu
zázemí stabilní společnosti
místo výkonu práce: Brno, Horní Heršpice
Vedoucí správy budovy – náplň práce:
- Zajištění periodických revizí kotlů, vybavení kotelny, spalinových cest, hasicích přístrojů, elektřiny, a ostatního zařízení budovy
- Spolupráce při řešení BOZP a PO
- Vedení práce údržby
- Dohled nad pracovníky vrátnice
- Jednání s externími dodavateli (zajištění provozu vrátnice, úklid)
- Administrace systému závory, řešení vjezdu vozidel do areálu
- Jednání s nájemníky, řešení požadavků na opravy
- Řešení oprav, havárií
- Nákup materiálu, potřeb pro úklid, nákup vybavení budovy
- Administrativní práce (Word, Excel, Outlook)
- Práce s pokladní hotovostí, vedení pokladní knihy
- Součinnost při technických řešeních na budově (zřizování internetového připojení, instalace antén, rozvodů elektřiny apod.)
- Zajištění proplácení faktur od externích dodavatelů
- Zajištění rekonstrukce interiéru kanceláří po odstěhování nájemníka
Požadujeme:
zodpovědnost, pečlivost a aktivní přístup k práci, organizační schopnosti
ukončené vzdělání technického nebo administrativního zaměření
praxe v obdobné činnosti výhodou
Typ úvazku: Práce na plný úvazek
Nástup možný ihned nebo od 1. září 2025
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.