banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Vedoucí pracovník správy budovy

Méně než týden

CMArt Reality, a. s.

Vídeňská 494/103, Brno-Horní Heršpice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

36 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Vhodné pro

OZP

Zařazené

Administrativa, Služby, Administrativní pracovník, Office Manager, Domovník/správce objektu


O pozici

Technicko-administrativní vedoucí pracovník správy budovy

Brno

Společnost CMArt Reality a. s. hledá uchazeče na pozici technicko-administrativní pracovník správy budovy. Pokud máte technické vzdělání (popř zkušenosti) a jste schopni operativně organizovat činnost v oblasti správy a administrativy našeho areálu v Brně, tak neváhejte a pošlete nám svůj životopis!

Hrubá měsíční mzda: 44.000,- Kč

Pracovní poměr: práce na plný úvazek

Smluvní vztah: pracovní smlouva (na dobu určitou 1 rok s následující smlouvou na dobu neurčitou)

Vzdělání: středoškolské

Benefity:

bonusy/prémie
příspěvek na penzijní připojištění
dovolená 5 týdnů
možnost ubytování
školení
příspěvek na stravování

Zařazení: technicko-administrativní pracovník

Místo výkonu práce: Brno

Nabízíme:

motivující finanční ohodnocení
dlouhodobá spolupráce na HPP!
25 dní dovolené
příspěvek na stravu
zázemí stabilní společnosti
místo výkonu práce: Brno, Horní Heršpice

Vedoucí správy budovy – náplň práce:

- Zajištění periodických revizí kotlů, vybavení kotelny, spalinových cest, hasicích přístrojů, elektřiny, a ostatního zařízení budovy

- Spolupráce při řešení BOZP a PO

- Vedení práce údržby

- Dohled nad pracovníky vrátnice

- Jednání s externími dodavateli (zajištění provozu vrátnice, úklid)

- Administrace systému závory, řešení vjezdu vozidel do areálu

- Jednání s nájemníky, řešení požadavků na opravy

- Řešení oprav, havárií

- Nákup materiálu, potřeb pro úklid, nákup vybavení budovy

- Administrativní práce (Word, Excel, Outlook)

- Práce s pokladní hotovostí, vedení pokladní knihy

- Součinnost při technických řešeních na budově (zřizování internetového připojení, instalace antén, rozvodů elektřiny apod.)

- Zajištění proplácení faktur od externích dodavatelů

- Zajištění rekonstrukce interiéru kanceláří po odstěhování nájemníka

Požadujeme:

zodpovědnost, pečlivost a aktivní přístup k práci, organizační schopnosti
ukončené vzdělání technického nebo administrativního zaměření
praxe v obdobné činnosti výhodou
Typ úvazku: Práce na plný úvazek

Nástup možný ihned nebo od 1. září 2025

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.