banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní pracovník finančního oddělení (m/ž)

Méně než 2 týdny

Reprofit International s.r.o.

Hlinky 48/122, Brno-Pisárky

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Bankovnictví a finanční služby, Ekonomika a podnikové finance, Administrativní pracovník, Fakturant/fakturantka, Pracovník back office, Pokladní, Finanční specialista


O pozici

Baví Vás data, čísla a máte blízko k oboru Finance? Kamarádíte s počítačem a neleknete se administrativy? Rád/a komunikujete, domluvíte se i anglicky? Těší Vás, když můžete někomu pomoci? Třeba jsme se právě našli!

A že nemáte praxi? Nevadí. Vše Vás naučíme.

Co u nás budete dělat?

* Vystavovat faktury našim pacientům, připravovat podklady pro fakturaci dárcovského programu
* Kontrolovat vyfakturování léčeb a jejich kompletování (návaznost faktura – úhrada - vyúčtování)
* Vést pokladní knihy, příjem a výdej hotovosti, přijímat platby kartou
* Dělat inventury pokladny
* Komunikovat s pacienty ohledně úhrady za naše služby, dohlížet na včasnost plateb a úhrad
* Pracovat v interním systému, zadávat data, párovat přijaté platby
* Vést agendu příchozí a odchozí pošty, obsluhovat emailový účet týkající se plateb
* Zpracovávat podklady pro účetní oddělení
* Další administrativní agenda finančního oddělení.

Bez čeho se neobejdete?

* pečlivost, samostatnost, zodpovědnost
* milé a vstřícné vystupování
* aktivní znalost angličtiny na komunikativní úrovni - pro každodenní komunikaci s pacienty při úhradách služeb. Znalost češtiny na úrovni rodilého mluvčího.
* SŠ vzdělání (ekonomický směr výhodou)
* uživatelská znalost MS Office, zejm. Excel
* ochota občasné práce o víkendu v dopoledních hodinách (s příplatkem)

* vše ostatní Vás naučíme.

Co Vám nabídneme?

* práci v prestižní klinice se stabilním zázemím a moderními cíli
* lidský a férový přístup kapitána týmu Ondry
* různorodou práci v příjemném kolektivu
* možnost profesního růstu a rozvoje
* motivující mzdové ohodnocení
* 5 týdnů dovolené
* obědy na pracovišti zdarma – výběr z 12 jídel
* jazykové vzdělávání pro zaměstnance (angličtinu můžete pilovat)
* firemní benefity – multisport karta, příspěvek na životní pojištění, účast na akcích a další…

Pokud máte zájem, prosím pošlete nám svůj životopis a oceníme i motivační dopis. Uveďte, prosím, možný termín nástupu. Děkujeme.

Těšíme se na Vás!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.