Specialista/ka administrace objednávek a zákaznické péče (B2C & B2B)
Méně než 2 týdny
VeaCom s.r.o.
Strakonická 3367, Praha-Smíchov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
14 000 - 16 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti, jiné
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Práce převážně z domova, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené
Zařazené
Prodej a obchod, Obchodní asistent, Obchodní referent
O pozici
Co vás čeká
Hledáme energického a pečlivého člověka, který zajistí hladký průběh objednávek a perfektní péči o naše zákazníky v B2C i B2B kanálu. Díky tobě budou mít klienti skvělou zkušenost a interně se budeme moci spolehnout na přesná data a včasné procesy.
Klíčové odpovědnosti
Administrace objednávek B2C – příjem, evidence, kontrola fakturace v iDoklad, řešení vratek a reklamací.
Zákaznická podpora – e‑mail & telefon: status objednávek, řešení dotazů, reklamací, vratek, sběr zpětné vazby.
Administrace objednávek B2B (aktuálně 1 partner) – zpracování objednávek, vratky, reklamace a vystavování dobropisů.
Reporting & data – export a základní analýza dat v Excelu, příprava přehledů pro tým.
Spolupráce s dodavateli – monitoring skladovosti a toků zboží.
Hlavní nástroje
iDoklad – automatizovaná fakturace (dohled & validace).
Microsoft 365 – Outlook, Excel (filtry, kontingenční tabulky výhodou), Word.
Telefonní ústředna / VoIP & zákaznická e‑mailová schránka.
Základní práce v administraci e‑shopu (WordPress + pluginy)
Požadované dovednosti a znalosti
Angličtina min. B1 (e‑mail, telefon se zahraničními zákazníky) – ŘP sk. B výhodou.
Zkušenost s administrací objednávek, fakturací nebo zákaznickým servisem výhodou.
Schopnost empatické, jasné a profesionální komunikace.
Pečlivost, organizovanost a smysl pro detail.
Obchodní duch a orientace na zákazníka.
Proaktivita, nápady na zlepšení procesů a ochota učit se.
Měřítka úspěchu (KPI)
Okamžitá reakce na dotazy a e‑maily
Rychlost odpovědi na e‑mail
Včasné zpracování objednávek vs. SLA
Spokojenost zákazníků (internetové recenze, zpětná vazba na služby apod.)
Přesnost fakturačních a skladových dat
Nabízíme
Flexibilní zkrácený úvazek 20–30 h týdně
Home‑office a moderní nástroje pro efektivní práci
Benefitní karta Up (stravenky / volnočasové benefity)
Interní i externí školení pro profesní rozvoj
Stabilní zázemí úspěšné a rostoucí e‑commerce firmy
Příležitost růst s rychle expandujícím e‑shopem
Přátelský tým, otevřená komunikace, podpora tvých nápadů
Zaměstnanecké slevy na sortiment Veashop
Pozice je určena pro uchazeče z Prahy a okolí z důvodu adaptačního procesu v naší pražské pobočce a občasné potřeby osobní přítomnosti na adrese Praha 5 – sídlo Veashop.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.