Fakturant / Fakturantka
2 dny
Wultra s.r.o.
Hvězdova 1716/2b, Praha-Nusle
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
40 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená více než 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Fakturant/fakturantka
O pozici
Hledáme pečlivého a spolehlivého člověka, který se postará o správu faktur a finanční administrativy. Vaší rolí bude zajišťovat, aby veškeré procesy probíhaly včas a bez chyb – a tím pomáhat k hladkému chodu naší rychle rostoucí společnosti. Pokud jste pečliví, máte rádi práci s čísly a faktury máte v malíku, pak je tahle pozice právě pro vás.
Co budete dělat?
- Spravovat přijaté a vystavené faktury – dokážete zajistit jejich včasné zpracování, sledování plateb a hladkou komunikaci s interními týmy.
- Vystavovat klientské faktury na základě podkladů od obchodního týmu.
- Hlídat splatnosti a úhrady faktur.
- Posílat upomínky na neuhrazené faktury a párovat platby s podkladovými dokumenty.
- Zajišťovat mezinárodní fakturační agendu, např. komunikace s klienty a úřady.
- Připravovat podklady pro provize a CAPEX reporty, spolupracovat s účetním oddělením.
- Podporovat finančního manažera při přípravě rozpočtů a plánů.
Koho hledáme?
Hledáme kolegu nebo kolegyni, který/á:
- Má zkušenosti s finanční nebo fakturační administrativou, ať už se jedná o přijaté, nebo vystavené faktury.
- Je samostatný/á, pečlivý/á, spolehlivý/á, zodpovědný/á a dokáže samostatně plnit termíny.
- Umí si dobře zorganizovat práci a zvládá pracovat samostatně.
- Dokáže jasně a srozumitelně komunikovat.
- Rozumí základním finančním dokumentům, jako jsou faktury, dobropisy nebo platební příkazy.
- Umí zacházet s citlivými daty důvěryhodně a zodpovědně.
- Dokáže komunikovat v angličtině - zvládá psaní a čtení e-mailů v angličtině.
Jaké nástroje byste měli ovládat?
- G Suite – pracujeme v Google Workspace a schůzky plánujeme přes Google Meet.
- iWork a/nebo MS Office (hlavně Excel) – používáme jak Microsoft, tak Apple produkty pro tvorbu prezentací, dokumentů a tabulek.
Co nabízíme?
- Jedinečnou příležitost být součástí rychle rostoucí firmy v atraktivním odvětví.
- Pozici s reálným dopadem – budete podporovat strategické finanční funkce a zajišťovat plynulý chod provozu.
- Hybridní model práce s moderní kanceláří v pražském City Tower na Pankráci s úžasným výhledem na celou Prahu.
- Mzda: 40 000 – 45 000 Kč/měsíc (podle zkušeností).
- Firemní MacBook.
- 6 týdnů dovolené na kterou navazuje neomezená dovolená – protože věříme ve zdravou rovnováhu mezi prací a osobním životem.
Odesláním svého životopisu potvrzujete, že jste se seznámili s informacemi o zpracování vašich osobních údajů podle Zásad ochrany osobních údajů pro nábor společnosti Wultra (https://www.wultra.com/recruitment-privacy-policy).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.