banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Vlakový dispečer

Včerejší

Medlog Czech Republic s.r.o.

Plzeňská 3351/19, Praha-Smíchov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Notebook

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Pracovník back office, Dispečer, Disponent, Logistik, Specialista logistiky


O pozici

Společnost MEDLOG byla založena v roce 1988 jako logistická část společnosti MSC a působí jako nezávislý logistický operátor a specialista na multimodální přepravu (silniční, železniční, lodní a námořní služby). V souladu s naším posláním poskytovat zákazníkům nákladově efektivní, integrovaná a udržitelná řešení, pokračujeme v investicích do majetku, infrastruktury a technologiíí po celém světě.

Baví tě logistika? Máš dar pro řešení problémů a chceš být součástí dynamického týmu? Přidej se k nám!

Co tě u nás čeká:

Plánování a koordinace železničních přeprav:
Sestavování vlakových grafik, příprava denních a týdenních jízdních plánů, zajištění návaznosti na silniční a lodní dopravu.

Operativní řízení provozu:
Monitoring aktuálního pohybu vlaků, reakce na mimořádnosti, zpoždění nebo změny v přepravním řetězci.

Komunikace s partnery:
Denní kontakt s dopravci, terminály, kolegy z dispečinku, zákaznickým servisem a dalšími odděleními společnosti.

Práce se systémy:
Záznam a aktualizace údajů o vlacích, kontejnerech a jízdních řádech v interním systému.

Koordinace vlakové kapacity:
Optimalizace obsazenosti vlaků, přidělování vlakových souprav a tras pro jednotlivé zásilky/kontejnery.

Reporting:
Příprava denních reportů o stavu provozu, výkonových statistik a případných provozních výpadků.

Co od tebe očekáváme:

Především selský rozum a proaktivní přístup
Výborné komunikační dovednosti
Schopnost řešit více úkolů najednou
Týmového ducha a pozitivní přístup
Znalost AJ na komunikativní úrovni
SŠ/VŠ vzdělání
Uživatelskou znalost MS Office

Co Ti za to nabízíme:

Možnost flexibilní pracovní doby
Občastná práce z domova
5 týdnů dovolené
3 Sick day
Pracovní notebook
Stravenky
Flexi passy
Firemní Gym
Slevu na dovolené v rámci MSC Group
Jazykovou školící platformu
Multisportku

Pokud tě baví logistika, nebojíš se výzev, tak neváhej a pošli nám svůj životopis. Rádi se s tebou setkáme osobně!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.