banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Junior Finanční manažer/ka

2 dny

Group of Node s.r.o.

U průhonu 1588/11a, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Rozjezd zcela nového projektu, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Ekonom, Finanční ředitel/manažer, Finanční specialista


O pozici

Příležitost vybudovat vlastní tým a nastavit finanční procesy od základů

Máte za sebou několik let praxe v účetnictví a láká Vás větší odpovědnost? Baví Vás nejen čísla, ale i systémová práce a toužíte být u zrodu nového finančního oddělení, které si postupně vybudujete podle sebe? Pak pro Vás máme skvělou příležitost.

Jsme mladý, rychle se rozvíjející holding s aktivitami v oblasti reklamy, outdooru, médií, konopné farmacie, kosmetiky a zábavy. Finance u nás zatím zajišťuje externí firma, ale jsme připraveni je postupně přesunout pod vlastní křídla. Hledáme proto posilu, která převezme zodpovědnost za tuto oblast a společně s námi ji vybuduje od základu.

Co Vás čeká?

  • Postupné převzetí finanční agendy od externí účetní společnosti;
  • Sestavení a vedení vlastního finančního/účetního týmu;
  • Nastavení a optimalizace finančních a účetních procesů napříč holdingem;
  • Spolupráce se zkušenými externími poradci, kteří Vám budou po celou dobu oporou;
  • Pravidelné závěrky a reporting pro vedení společnosti;
  • Řízení platebního styku, komunikace s bankami, leasingovými společnostmi a pojišťovnami;
  • Tvorba rozpočtů, forecastů a finančních plánů (ve spolupráci s poradci).

Koho hledáme?

  • Máte praxi v účetnictví nebo controllingu, ideálně 3–5 let;
  • Velmi dobře se orientujete v účetních principech a daňové legislativě;
  • Ovládáte účetní software (ideálně zkušenosti se systémem Pohoda) a práci v MS Excel;
  • Umíte koordinovat více úkolů najednou, pracujete samostatně a systematicky;
  • Hledáte možnost odborného růstu i příležitost převzít zodpovědnost.

Co Vám nabídneme za Vaši práci?

  • Možnost být u zrodu interního finančního oddělení a ovlivnit jeho fungování;
  • Velkou míru samostatnosti a zároveň podporu seniorních odborníků;
  • Dlouhodobou spolupráci na hlavní pracovní poměr;
  • 5 týdnů dovolené;
  • Flexibilní pracovní dobu a možnost občasného home office;
  • Moderní kanceláře v centru Holešovic;
  • Odpovídající finanční ohodnocení a bonusy dle výsledků.

Nástup možný dle domluvy.

Nemusíte mít zkušenosti se vším. Důležitá je chuť učit se, nadšení pro budování nových věcí a ochota převzít odpovědnost.

Zaujala Vás tato příležitost? Budeme rádi, když nám zašlete svůj životopis. Těšíme se na setkání!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.