účetní, mzdová účetní
Pořád hledají
DAŇOVÉ PORADENSTVÍ TOMÁŠ PACLÍK, a.s.
Jeremenkova 1211/40b, Olomouc-Hodolany
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
32 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Pracovní oblečení, Možnost občasné práce z domova, Mobilní telefon, Příspěvek na dovolenou, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativa, Finanční účetní, Mzdový účetní
O pozici
Samostatná/samostatný Účetní Mzdová/mzdový Účetní
Účetní a daňová kancelář DAŇOVÉ PORADENSTVÍ TOMÁŠ PACLÍK, a.s. se sídlem v Olomouci působící především v Olomouckém kraji hledá do svého týmu pečlivého a spolehlivého kolegyni nebo kolegu na pozici účetní/mzdová účetní, který se chce stát součástí stabilního týmu ve společnosti s dlouhodobou tradicí.
Nabízíme:
- rozvoj vašich zkušeností a znalostí, odborný růst,
- účast na odborných školeních, celofiremních i mimopracovních akcích,
- práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu,
- HPP s 3-měsíční zkušební dobou,
- nástupní plat 35 000 Kč,
- 5 týdnů dovolené,
- odměny v návaznosti na pracovní výkon a splnění pracovních závazků,
- benefity: peněžitý příspěvek na stravování, na penzijní připojištění a na dovolenou, parkování v místě pracoviště, notebook, telefon,
- místo výkonu práce Olomouc, Zábřeh
- možný nástup ihned.
Náplň práce:
- kompletní zpracování účetních operací primárně pro podnikatelský sektor /dle Vyhlášky č. 500/2002 Sb. a 504/2002 Sb./ v SW POHODA,
- kompletní vedení personální agendy včetně zpracování mezd /pracovní smlouva i DPP, DPČ/ v SW PAMICA,
- účtování přijatých a vydaných faktur, banky, pokladny a interních dokladů,
- zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek,
- vedení evidence drobného i dlouhodobého majetku,
- zpracování dokladové inventury pohledávek a závazků, inventarizace majetku,
- spolupráce s auditory a daňovými poradci,
- poskytování účetního poradenství se zaměřením na podnikatelské subjekty,
- příprava podkladů pro zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob,
- prohlubování zkušeností a práce na složitějších a samostatnějších úkolech,
- práce u klienta i v kanceláři.
Hledáme uchazeče, který:
- je absolventem SŠ/VŠ ekonomického směru,
- chce pracovat na plný úvazek, je časově flexibilní,
- má dobrou znalost účetní legislativy,
- má zkušenosti s účetním SW POHODA, SW PAMICA,
- má dobrou uživatelskou znalost Word a Excel,
- je aktivní řidič,
- je samostatný, pečlivý a pracovitý,
- nebojí se komunikovat,
- má osobní zodpovědnost,
- má chuť pracovat na své kariéře.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.