banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

účetní, mzdová účetní

Pořád hledají

DAŇOVÉ PORADENSTVÍ TOMÁŠ PACLÍK, a.s.

Jeremenkova 1211/40b, Olomouc-Hodolany

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

32 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Pracovní oblečení, Možnost občasné práce z domova, Mobilní telefon, Příspěvek na dovolenou, Firemní akce, Bonusy/prémie, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Ekonomika a podnikové finance, Personalistika a HR, Administrativa, Finanční účetní, Mzdový účetní


O pozici

Samostatná/samostatný Účetní Mzdová/mzdový Účetní

Účetní a daňová kancelář DAŇOVÉ PORADENSTVÍ TOMÁŠ PACLÍK, a.s. se sídlem v Olomouci působící především v Olomouckém kraji hledá do svého týmu pečlivého a spolehlivého kolegyni nebo kolegu na pozici účetní/mzdová účetní, který se chce stát součástí stabilního týmu ve společnosti s dlouhodobou tradicí.

Nabízíme:

  • rozvoj vašich zkušeností a znalostí, odborný růst,
  • účast na odborných školeních, celofiremních i mimopracovních akcích,
  • práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu,
  • HPP s 3-měsíční zkušební dobou,
  • nástupní plat 35 000 Kč,
  • 5 týdnů dovolené,
  • odměny v návaznosti na pracovní výkon a splnění pracovních závazků,
  • benefity: peněžitý příspěvek na stravování, na penzijní připojištění a na dovolenou, parkování v místě pracoviště, notebook, telefon,
  • místo výkonu práce Olomouc, Zábřeh
  • možný nástup ihned.

Náplň práce:

  • kompletní zpracování účetních operací primárně pro podnikatelský sektor /dle Vyhlášky č. 500/2002 Sb. a 504/2002 Sb./ v SW POHODA,
  • kompletní vedení personální agendy včetně zpracování mezd /pracovní smlouva i DPP, DPČ/ v SW PAMICA,
  • účtování přijatých a vydaných faktur, banky, pokladny a interních dokladů,
  • zpracování měsíčních a ročních účetních závěrek,
  • vedení evidence drobného i dlouhodobého majetku,
  • zpracování dokladové inventury pohledávek a závazků, inventarizace majetku,
  • spolupráce s auditory a daňovými poradci,
  • poskytování účetního poradenství se zaměřením na podnikatelské subjekty,
  • příprava podkladů pro zpracování přiznání k dani z příjmů fyzických a právnických osob,
  • prohlubování zkušeností a práce na složitějších a samostatnějších úkolech,
  • práce u klienta i v kanceláři.

Hledáme uchazeče, který:

  • je absolventem SŠ/VŠ ekonomického směru,
  • chce pracovat na plný úvazek, je časově flexibilní,
  • má dobrou znalost účetní legislativy,
  • má zkušenosti s účetním SW POHODA, SW PAMICA,
  • má dobrou uživatelskou znalost Word a Excel,
  • je aktivní řidič,
  • je samostatný, pečlivý a pracovitý,
  • nebojí se komunikovat,
  • má osobní zodpovědnost,
  • má chuť pracovat na své kariéře.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.