banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Manažer*ka mezinárodního dobrovolnictví

Včerejší

INEX - Sdružení dobrovolných aktivit, z. s.

Varšavská 249/30, Praha-Vinohrady

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

42 000 - 45 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office

Vzdělání

Vysokoškolské / univerzitní

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)

Zařazené

IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Administrativa, Vzdělávání a školství, Project Manager


O pozici


V rámci pracovní pozice Manažer*ka mezinárodního dobrovolnictví budeš mít na starost strategické vedení dobrovolnické sekce, která se zabývá především organizací mezinárodních dobrovolnických projektů v ČR a vysíláním dobrovolníků na zahraniční projekty.

S podporou svého týmu budeš utvářet podobou mezinárodního dobrovolnictví v českých komunitách i v zahraničí a aktivně se podílet na jeho rozvoji. Určitě by ti tedy nemělo dělat problém vést tým a strategicky přemýšlet. Budeš plánovat projekty, psát a administrovat grantové žádosti a podporovat svůj tým v jejich rolích. Jako vedoucí sekce se staneš také součástí managementu organizace a budeš tak mít možnost se aktivně podílet na celkovém rozvoji organizace.

Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak fungují mezinárodní dobrovolnické projekty zevnitř a možnost podílet se na jejich dalším rozvoji (nově se chceme více zaměřovat také na dobrovolnictví v globálním jihu). A to vše v organizaci, která je postavená na jasných hodnotách a v oboru působí více jak 30 let.

Hlavní náplň práce:

  • Vedení sekce
  • vedení a mentoring členů sekce
  • vedení a mentoring stážujících
  • tvorba rozpočtu sekce (s podporou ředitelky a finanční manažerky)
  • agenda řízení rizika a safeguardingu na akcích dobrovolnické sekce
  • v letní sezóně řešení krizových situací v rámci českých workcampů
  • koordinace činnosti sekce s dalšími sekcemi organizace

Grantový fundraising a projektový management

  • psaní projektových žádostí (Ministerstvo vnitra, Evropský sbor solidarity – ESC, Erasmus+)
  • komunikace s donory
  • realizace projektů a koordinace týmu pro realizaci projektů
  • správa budgetů
  • odpovědnost za naplňování požadavků a nároků projektu (soulad s legislativou a pravidly donorů)
  • pořádání a facilitace online partnerských setkání
  • evaluace projektů a psaní závěrečných zpráv

Strategické vedení sekce zaměřené na mezinárodní dobrovolnické projekty v ČR a v zahraničí, účast na vedení organizace

  • tvorba a realizace strategie sekce
  • účast na realizaci strategie organizace
  • podpora ředitelky ve vedení organizace (schůzky managementu, účast na nastavování celoorganizačních cílů a procesů)

Vedlejší náplň práce:

  • zastupování INEXu v mezinárodních platformě (Alliance of EVSO)
  • reprezentace organizace na setkáních s jinými institucemi (i v zahraničí)

Tým manažera*ky tvoří:

  • koordinátor*ka dobrovolnických projektů v ČR
  • koordinátorka vysílání dobrovolníků do zahraničí
  • administrativní podpora ESC projektů
  • dlouhodobý ESC dobrovolník ze zahraničí

Do týmu uvítáme člověka, který:

  • souzní s vizí naší organizace, zajímá se o dobrovolnictví, interkulturní výměnu a neformální vzdělávání
  • má zkušenosti s vedením týmu
  • má zkušenosti s projektovým managementem a psaním projektových žádostí (výhodou je znalost Evropského sboru solidarity, akreditace MV pro dobrovolnickou službu, či Erasmus+)
  • nezalekne se složitějších rozpočtových tabulek
  • umí vést a facilitovat porady a setkání
  • dokáže dlouhodobě plánovat, vidí komplexní perspektivu složitějších úkonů
  • má výborné komunikační schopnosti a mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ (znalost AJ nejméně na úrovni B2 podmínkou)

Nabízíme:

  • plný úvazek s platem 42 000 – 45 000 Kč (dle úrovně seniority)
  • samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
  • možnost podílet se na vytváření dlouhodobé strategie organizace
  • interní školení, příspěvek na vzdělávání
  • vysokou míru časové flexibility a možnost home office
  • 5 týdnů dovolené a týden osobního volna na dobrovolnictví či vzdělávání navíc
  • 3 sick days
  • stravenkový paušál
  • práci v útulné pražské kanceláři poblíž Náměstí Míru

Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory. Nástup ideálně od 22. 9. 2025 nebo dle dohody.


Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zašli prosím co nejdříve, nejpozději pak do 22.8. Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty).

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.