Manažer*ka mezinárodního dobrovolnictví
Včerejší
INEX - Sdružení dobrovolných aktivit, z. s.
Varšavská 249/30, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
42 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Zahraniční pracovní cesty, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Účast na zahraničních konferencích, Notebook, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office
Vzdělání
Vysokoškolské / univerzitní
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Zařazené
IS/IT: Konzultace, analýzy a projektové řízení, Administrativa, Vzdělávání a školství, Project Manager
O pozici
V rámci pracovní pozice Manažer*ka mezinárodního dobrovolnictví budeš mít na starost strategické vedení dobrovolnické sekce, která se zabývá především organizací mezinárodních dobrovolnických projektů v ČR a vysíláním dobrovolníků na zahraniční projekty.
S podporou svého týmu budeš utvářet podobou mezinárodního dobrovolnictví v českých komunitách i v zahraničí a aktivně se podílet na jeho rozvoji. Určitě by ti tedy nemělo dělat problém vést tým a strategicky přemýšlet. Budeš plánovat projekty, psát a administrovat grantové žádosti a podporovat svůj tým v jejich rolích. Jako vedoucí sekce se staneš také součástí managementu organizace a budeš tak mít možnost se aktivně podílet na celkovém rozvoji organizace.
Není toho málo, zároveň ti ale poskytneme ideální příležitost zjistit, jak fungují mezinárodní dobrovolnické projekty zevnitř a možnost podílet se na jejich dalším rozvoji (nově se chceme více zaměřovat také na dobrovolnictví v globálním jihu). A to vše v organizaci, která je postavená na jasných hodnotách a v oboru působí více jak 30 let.
Hlavní náplň práce:
- Vedení sekce
- vedení a mentoring členů sekce
- vedení a mentoring stážujících
- tvorba rozpočtu sekce (s podporou ředitelky a finanční manažerky)
- agenda řízení rizika a safeguardingu na akcích dobrovolnické sekce
- v letní sezóně řešení krizových situací v rámci českých workcampů
- koordinace činnosti sekce s dalšími sekcemi organizace
Grantový fundraising a projektový management
- psaní projektových žádostí (Ministerstvo vnitra, Evropský sbor solidarity – ESC, Erasmus+)
- komunikace s donory
- realizace projektů a koordinace týmu pro realizaci projektů
- správa budgetů
- odpovědnost za naplňování požadavků a nároků projektu (soulad s legislativou a pravidly donorů)
- pořádání a facilitace online partnerských setkání
- evaluace projektů a psaní závěrečných zpráv
Strategické vedení sekce zaměřené na mezinárodní dobrovolnické projekty v ČR a v zahraničí, účast na vedení organizace
- tvorba a realizace strategie sekce
- účast na realizaci strategie organizace
- podpora ředitelky ve vedení organizace (schůzky managementu, účast na nastavování celoorganizačních cílů a procesů)
Vedlejší náplň práce:
- zastupování INEXu v mezinárodních platformě (Alliance of EVSO)
- reprezentace organizace na setkáních s jinými institucemi (i v zahraničí)
Tým manažera*ky tvoří:
- koordinátor*ka dobrovolnických projektů v ČR
- koordinátorka vysílání dobrovolníků do zahraničí
- administrativní podpora ESC projektů
- dlouhodobý ESC dobrovolník ze zahraničí
Do týmu uvítáme člověka, který:
- souzní s vizí naší organizace, zajímá se o dobrovolnictví, interkulturní výměnu a neformální vzdělávání
- má zkušenosti s vedením týmu
- má zkušenosti s projektovým managementem a psaním projektových žádostí (výhodou je znalost Evropského sboru solidarity, akreditace MV pro dobrovolnickou službu, či Erasmus+)
- nezalekne se složitějších rozpočtových tabulek
- umí vést a facilitovat porady a setkání
- dokáže dlouhodobě plánovat, vidí komplexní perspektivu složitějších úkonů
- má výborné komunikační schopnosti a mluvený i písemný projev v ČJ i v AJ (znalost AJ nejméně na úrovni B2 podmínkou)
Nabízíme:
- plný úvazek s platem 42 000 – 45 000 Kč (dle úrovně seniority)
- samostatnou, smysluplnou a zodpovědnou práci s možností profesního rozvoje a dalšího vzdělávání
- možnost podílet se na vytváření dlouhodobé strategie organizace
- interní školení, příspěvek na vzdělávání
- vysokou míru časové flexibility a možnost home office
- 5 týdnů dovolené a týden osobního volna na dobrovolnictví či vzdělávání navíc
- 3 sick days
- stravenkový paušál
- práci v útulné pražské kanceláři poblíž Náměstí Míru
Výběrové řízení probíhá průběžně a je dvoukolové. Kandidáti*ky, kteří splňují požadavky, dostanou k vypracování písemné úkoly. Vybraní kandidáti*ky pak budou pozváni na osobní pohovory. Nástup ideálně od 22. 9. 2025 nebo dle dohody.
Životopis a motivační dopis (max. 1 strana A4) zašli prosím co nejdříve, nejpozději pak do 22.8. Nebo místo motivačního dopisu nahraj video (max. 2 minuty).
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.