Metodik/Metodička – samostatný/á odborný/á referent/ka v EO Kanceláře AV ČR
Včerejší
AKADEMIE VĚD ČR
Národní 1009/3, Praha-Staré Město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Státní a veřejná správa, Administrativní pracovník, Referent, Účetní metodik, Specialista na fondy EU
O pozici
Kancelář AV ČR vyhlašuje v souladu se zákonem č. 283/1992 Sb., o Akademii věd České republiky, ve znění zákona č. 420/2005 Sb. a Stanov AV ČR výběrové řízení na pozice Metodik/Metodička – samostatný/á odborný/á referent/ka v Ekonomickém odboru Kanceláře AV ČR.
Náplň práce:
- návrh metodických a vzorových materiálů souvisejících s úkony ve správním řízení při poskytování dotací AV ČR;
- tvorba a aktualizace metodických pokynů a příruček pro administraci dotačních programů;
- spolupráce na přípravě výzev k předkládání žádostí o poskytnutí dotace;
- komplexní zajištění správního řízení (řízení o poskytnutí dotace) pro vybranou vědní oblast příslušné agendy a projektů mezinárodní spolupráce pro ústavy AVČR napříč všemi vědními oblastmi (mezinárodní spolupráce, vybraná vědní oblast, Evropská rada pro výzkum, SEA EUROPE, projekty na základě bilaterálních dohod atp.) v souladu s platnými právními normami;
- kontrola formální správnosti žádostí o poskytnutí dotace, návrhů čerpání a zajištění související finanční kontroly;
- spolupráce s pomocnými orgány AV ČR a Odborem mezinárodní spolupráce;
- administrace dat v interním informačním systému pro poskytování dotací;
- konzultační činnost v rámci poskytování dotací příjemcům v příslušné agendě.
Požadujeme:
- vysokoškolské vzdělání, ekonomické nebo právní zaměření výhodou;
- znalost anglického jazyka na pokročilé úrovni slovem i písmem;
- velmi dobrou uživatelskou znalost nástrojů sady Microsoft;
- samostatnost v řešení úkolů, organizační a koordinační schopnosti;
- flexibilitu, pečlivost, smysl pro detail, koncepční myšlení, schopnost učit se novým věcem;
- zodpovědnost, komunikativnost, proaktivní přístup.
Nabízíme:
- pracoviště v centru Prahy;
- zaměstnání v prestižní a stabilní instituci;
- platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., v platném znění; po zkušební době osobní příplatek;
- pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou;
- zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, zdravotní volno, multisport, benefitní karta, příspěvek na stravné aj.;
- nástup možný ihned po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody.
V případě zájmu zašlete motivační dopis a strukturovaný životopis nejpozději do 5. 9. 2025.
Kancelář AV ČR si vyhrazuje kontaktovat pouze vybrané kandidáty.
Zasláním své přihlášky dáváte Kanceláři AV ČR automaticky souhlas se zpracováním a uchováním Vašich osobních údajů za účelem ucházení se o pracovní pozici v Kanceláři AV ČR v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů 2016/679 (GDPR). Udělení souhlasu je možné kdykoliv odvolat.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.