EVENT SPECIALIST - organizace kongresů
Včerejší
MagnaPharm CZ s.r.o.
Karla Engliše 3201/6, Praha-Smíchov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Kafetérie
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník
O pozici
MagnaPharm CZ s.r.o. je přední farmaceutická společnost, která působí v 17 evropských zemích. Na farmaceutický a retailový trh dodává produkty dermo kosmetiky, OTC i Rx. V České republice a na Slovensku působí již 5 let a jde o rychle rostoucí společnost s komplexním portfoliem a profesionálním týmem.
Hledáme pečlivého/pečlivou a samostatného/samostatnou kolegu/kolegyni, který/á bude klíčovou oporou pro organizaci kongresů s lékaři. Baví vás různorodá agenda, práce s lidmi a zvládnete držet více věcí pod kontrolou? Pak hledáme právě vás!
Náplň práce:
· Spolupráce na tvorbě a realizaci marketingových kampaní (online i offline)
· Správa svěřeného marketinkového rozpočtu oddělení
· Podpora při plánování eventů, prodejních aktivit a brandových kampaní
· Administrativní podpora manažerů BU Rx a prodejního týmu
· Evidence smluv se zdravotnickými odborníky
· Organizační a administrativní zajištění regionálních a nadregionálních kongresů a seminářů
· Aktivní účast na vybraných prodejních akcích
· Organizační zajištění interních setkání
· Komunikace s agenturami, překladateli a partnery
· Správa obsahu na webu a sociálních sítích
· Spolupráce při tvorbě a úpravě produktových a propagačních materiálů
· Vedení databáze zdravotnických odborníků z oboru centrové léčby
· Sledování trendů a vývoje relevantních tržních segmentů
Požadavky:
· VŠ vzdělání
· Min. 3–5 let zkušeností v obchodní společnosti, nejlépe ve farmaceutickém průmyslu.
· Schopnost týmové i samostatné práce
· Výborné organizační schopnosti
· Zájem o multichannel/omnichannel marketing
· Kreativita, proaktivní přístup, smysl pro detail
· Znalost angličtiny (B2)
· Orientace na výsledek a schopnost nastavovat priority.
· Výborná znalost anglického jazyka.
· Velmi dobrá znalost MS Office
Nabízíme:
· Práci v mezinárodní společnosti s kvalitním produktovým portfoliem
· Pracovní smlouvu na hlavní pracovní poměr
· Délka trvání pracovního poměru je na dobu určitou, v případě úspěšného zapracování je po 1 roce možnost prodloužení na dobu neurčitou
· Možnost čerpat home office
· Cafeterii v hodnotě 2 000 Kč po zkušební době
· Multisport zcela zdarma
· 3 dny sick days po zkušební době
· 5 týdnů dovolené
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.