Administrativní podpora/asistentka
2 dny
KONCERN DESIGN STUDIO s.r.o.
Bartoňova 630, Praha-Zbraslav
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Angličtina (Středně pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník
O pozici
Chceš se stát součástí menšího týmu, který spojuje práce na unikátních projektech v oblasti průmyslového designu? Máš smysl pro pořádek, organizační talent a chuť, aby věci fungovaly hladce a včas?
Co tě u nás čeká?
- Administrativní a provozní podpora vedení i celého týmu
- Spolupráce s produkční studia, který ti bude zadávat úkoly, pomáhat nastavovat priority a dohlížet na hladký průběh práce
- Objednávky materiálu, vybavení, služeb, cest a výstav
- Komunikace s dodavateli a zajištění kancelářských i provozních potřeb
- Evidence faktur, podklady pro účetní, správa dokladů
- Organizace schůzek, vítání návštěv, zajištění zasedací místnosti a příprava drobného občerstvení na schůzky
- Správa firemních vozů a majetku
- Péče o provoz kanceláře a ateliéru – od kávovaru po tiskárnu až po správu budovy
🔑 Klíčové kompetence:
- Umíš samostatně řešit operativní úkoly a dotahovat je do konce
- Máš organizační schopnosti
- Nelekneš se ani drobné techniky (kotel, kamerový systém nebo datová schránka)
- V Excelu si uděláš pořádek a fakturu neztratíš a dáš včas zaplatit
- Dokážeš komunikovat s různými typy dodavatelů – od úklidové firmy po právníky
- Umíš vyhledávat lepší nabídky a nebojíš se vyjednávat
🎯 Co očekáváme?
- Praxi v administrativě nebo asistentské roli
- Ekonomické vzdělání výhodou
- Pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatně rozhodovat
- Komunikační dovednosti a příjemné vystupování
- Časovou flexibilitu - občas vyrážíme společně na výstavy v ČR a v zahraničí.
- Dobrou znalost MS Office (hlavně Excel, Outlook)
- Angličtinu na komunikativní úrovni (e-maily, občasné hovory)
- Výhodou: zkušenost s účetnictvím (např. Pohoda), iOS, Google Workspace
- Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič
💼 Co ti nabízíme?
- Práci na plný úvazek nebo i kratší (6 hodin denně) v úspěšné české firmě se sídlem v krásné vile na Praze 5 – Zbraslavi
- Přátelský kolektiv
- Vlastní kancelář, notebook, mobilní telefon a možnost zapůjčení firemních aut
- Flexibilní pracovní dobu: rádi vyjdeme vstříc tvým individuálním potřebám
- Férové ohodnocení
- Nástup možný ihned
Zaujala tě tahle role? Pošli nám svůj životopis a klidně pár slov o sobě bez použití AI :-)
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.