banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Administrativní podpora/asistentka

2 dny

KONCERN DESIGN STUDIO s.r.o.

Bartoňova 630, Praha-Zbraslav

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Občerstvení na pracovišti, Vlastní organizace náplně práce, Dog-friendly office, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Angličtina (Středně pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Administrativní pracovník


O pozici

Chceš se stát součástí menšího týmu, který spojuje práce na unikátních projektech v oblasti průmyslového designu? Máš smysl pro pořádek, organizační talent a chuť, aby věci fungovaly hladce a včas?


Co tě u nás čeká?

  • Administrativní a provozní podpora vedení i celého týmu
  • Spolupráce s produkční studia, který ti bude zadávat úkoly, pomáhat nastavovat priority a dohlížet na hladký průběh práce
  • Objednávky materiálu, vybavení, služeb, cest a výstav
  • Komunikace s dodavateli a zajištění kancelářských i provozních potřeb
  • Evidence faktur, podklady pro účetní, správa dokladů
  • Organizace schůzek, vítání návštěv, zajištění zasedací místnosti a příprava drobného občerstvení na schůzky
  • Správa firemních vozů a majetku
  • Péče o provoz kanceláře a ateliéru – od kávovaru po tiskárnu až po správu budovy


🔑 Klíčové kompetence:

  • Umíš samostatně řešit operativní úkoly a dotahovat je do konce
  • Máš organizační schopnosti
  • Nelekneš se ani drobné techniky (kotel, kamerový systém nebo datová schránka)
  • V Excelu si uděláš pořádek a fakturu neztratíš a dáš včas zaplatit
  • Dokážeš komunikovat s různými typy dodavatelů – od úklidové firmy po právníky
  • Umíš vyhledávat lepší nabídky a nebojíš se vyjednávat

🎯 Co očekáváme?

  • Praxi v administrativě nebo asistentské roli
  • Ekonomické vzdělání výhodou
  • Pečlivost, zodpovědnost a schopnost samostatně rozhodovat
  • Komunikační dovednosti a příjemné vystupování
  • Časovou flexibilitu - občas vyrážíme společně na výstavy v ČR a v zahraničí.
  • Dobrou znalost MS Office (hlavně Excel, Outlook)
  • Angličtinu na komunikativní úrovni (e-maily, občasné hovory)
  • Výhodou: zkušenost s účetnictvím (např. Pohoda), iOS, Google Workspace
  • Řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič

💼 Co ti nabízíme?

  • Práci na plný úvazek nebo i kratší (6 hodin denně) v úspěšné české firmě se sídlem v krásné vile na Praze 5 – Zbraslavi
  • Přátelský kolektiv
  • Vlastní kancelář, notebook, mobilní telefon a možnost zapůjčení firemních aut
  • Flexibilní pracovní dobu: rádi vyjdeme vstříc tvým individuálním potřebám
  • Férové ohodnocení
  • Nástup možný ihned

Zaujala tě tahle role? Pošli nám svůj životopis a klidně pár slov o sobě bez použití AI :-)

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.