Právník Odboru památkové péče Magistrátu města Brna
Méně než týden
Statutární město Brno
Malinovského náměstí 624/3, Brno-město
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Příspěvek na dovolenou, Firemní akce, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Příspěvek na dopravu, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Bakalářské
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Právní služby, Státní a veřejná správa, Administrativa, Právník, Úředník
O pozici
Právník
Odbor památkové péče
Magistrát města Brna
Charakteristika pozice:
Vykonává zejména komplexní právní činnosti na úseku památkové péče včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech. Zajišťuje právní servis zaměstnancům odboru při výkonu jejich činnosti. Vyjadřuje se k obsahům smluv, které vyplývají z náplně činnosti odboru. Podílí se na přípravě materiálů předkládaných odborem k projednání v komisích RMB, RMB a ZMB. Kontroluje dodržování obecně závazných právních předpisů na úseku státní památkové péče. Vydává rozhodnutí o opatřeních k zajištění péče o kulturní památky či k odstranění zjištěných závad. Vede řízení o přestupku při porušování zákona o státní památkové péči a ukládá pokuty. Vede správní řízení a vydává opatření obecné povahy o ochranném pásmu kulturní památky nebo památkově chráněného území. Podílí se na předávání spisových materiálů při odvolacích řízení podaných ke Krajskému úřadu Jihomoravského kraje. Vydává závazná stanoviska v kompetenci odboru. Vyřizuje žádosti o informace a stížnosti týkající se činnosti odboru.
Pracovní poměr je na dobu neurčitou.
Bližší informace Vám podá: Mgr. Petr Havlíček, vedoucí Odboru památkové péče, tel. č. 542 173 200.
Termín nástupu: září - listopad 2025.
Nabízíme:
· 11. platovou třídu – platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny,
· pružnou pracovní dobu,
· možnost vykonávat práci z domova (home office) - 3 dny v měsíci,
· karta Benefit Plus,
· příspěvek na roční šalinkartu 3 000,-Kč,
· 5 týdnů dovolené,
· 4 dny indispozičního volna (sick days),
· podporu profesního i osobního rozvoje (odborná školení a kurzy hrazené zaměstnavatelem, vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení),
· obědy v naší jídelně,
· možnost konzultovat osobní i pracovní problémy v rámci pracovní doby s psychologem MMB,
· zázemí stabilního a perspektivního zaměstnavatele,
· zajímavé akce pro zaměstnance pořádané zaměstnavatelem,
· jazykové kurzy s bohatým výběrem jazyků,
· a další zajímavé zaměstnanecké výhody např. finanční příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, ošatné.
Požadujeme:
· vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu právního směru,
· orientace v právních předpisech vztahujících se k dané oblasti, zejména:
- zákon č. 20/1987 Sb., o státní památkové péči, ve znění pozdějších předpisů, včetně základních prováděcích předpisů,
- zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů,
- zákon č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
· velmi dobrý písemný a ústní projev,
· odolnost vůči stresu, organizační schopnosti, odpovědnost, samostatnost, spolehlivost, flexibilita,
· ochota vzdělávat se,
· znalost práce na PC v běžných softwarech (Word, Excel, Outlook, ASPI, apod.).
Dále výhodou:
· praxe ve veřejné správě,
· zkouška zvláštní odborné způsobilosti při památkové péči a správě sbírek muzejní povahy (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od vzniku pracovního poměru).
Vyplněnou přihlášku s připojenými doklady:
· profesní životopis,
· výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce - originál nebo ověřená kopie (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti),
· ověřená kopie nebo prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
zašlete na e-mail: pozavináčbrno.cz nebo na adresu:
Magistrát města Brna
Personální oddělení
Dominikánské nám. 1
601 67 Brno
případně v uzavřené obálce předejte na podatelnu Magistrátu města Brna, Malinovského nám. č. 3, nejpozději do 18. 8. 2025 (včetně).
Další informace k organizaci výběrových řízení včetně potřebných tiskopisů jsou k dispozici na internetu nebo na Personálním oddělení MMB.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Další požadavky na uchazeče (§ 4 zákona č. 312/2002 Sb.):
státní občanství ČR nebo státu Evropské unie a Evropského hospodářského prostoru nebo cizí státní občanství (mimo uvedené státy) a trvalý pobyt v ČR; věk minimálně 18 let; svéprávnost a bezúhonnost; ovládání českého jazyka.
Oznámení vyvěšeno dne: 1. 8. 2025
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.