banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Chcete odstartovat kariéru ve světě realit? Hledáme Office asistenta/ku pro RE/MAX. 🏠🎯

Včerejší

RE/MAX Centrum

Porážková 3339/46, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Obchodní asistent, Obchodní referent


O pozici

Do naší realitní kanceláře hledáme spolehlivého a energického Office asistenta/ku, který/á bude klíčovou oporou našeho týmu. Tato pozice je ideální jak pro ty, kteří chtějí budovat svou kariéru v administrativě a být dlouhodobou součástí zázemí naší kanceláře, tak pro ty, kteří mají ambice poznat svět realit a v budoucnu třeba přejít na pozici realitního makléře.

Staňte se součástí našeho dynamického kolektivu, získávejte zkušenosti v oblasti realit a učte se od profesionálů. U nás najdete příležitost pro růst i stabilní podporu.

Co Vás čeká?

  • Zajišťovat kompletní zázemí pro kancelář, tým makléřů a vedení společnosti.
  • Zajištovat běžnou administrativu spojenou s činností realitní kanceláře (např. korespondence kontrola a příprava faktur k proplacení, hlídání termínů).
  • Komunikovat s potenciálními i stávajícími klienty, návštěvami, manažery i kolegy – osobně, telefonicky i e-mailem.
  • Spravovat a aktualizovat realitní zakázky a sdílené prostředí, pomáhat makléřům s orientací v realitním software.
  • Podílet se na realizaci soukromých prohlídek nemovitostí k prodeji a organizaci „open days“ – prezentace nemovitosti na prodej široké veřejnosti.
  • Dle potřeby vyřizovat různé operativní úkoly (např. drobná agenda na úřadech).
  • Zajišťovat běžnou kancelářskou činnost (např. objednávky a kontrola kancelářských potřeb).
  • Dohled nad správou a pořádkem v prostorách společnosti.

Očekáváme:

  • Samostatnost, spolehlivost a pečlivost.
  • Selský rozum, učenlivost a proaktivitu.
  • Skvělé komunikační schopnosti, empatii a pozitivní přístup – budete v denním kontaktu s klienty, manažery, makléři a ostatními kolegy.
  • Min. středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Základní znalost angličtiny.
  • Uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, PowerPoint).
  • Řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat.
  • Praxe v realitní činnosti je výhodou, nikoliv podmínkou.

Nabízíme:

  • Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr nebo možnost dlouhodobé spolupráce na IČ.
  • Flexibilní pracovní dobu (ideálně PO-PÁ | 9–17).
  • Moderní pracovní prostředí v centru Ostravy.
  • Firemní notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem.
  • Širokou škálu benefitů: Dny volna navíc, možnost občasného Home office, výuka angličtiny, stravenky, Multisport karta, slevy na služby/produkty našich partnerů a další.
  • Příležitost k osobnímu růstu a dalšímu vzdělávání v oblasti realit.
  • Odpovídající mzdu dle dohody.
  • Nástup možný ihned.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.