Chcete odstartovat kariéru ve světě realit? Hledáme Office asistenta/ku pro RE/MAX. 🏠🎯
Včerejší
RE/MAX Centrum
Porážková 3339/46, Ostrava-Moravská Ostrava
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Stavebnictví a reality, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Obchodní asistent, Obchodní referent
O pozici
Do naší realitní kanceláře hledáme spolehlivého a energického Office asistenta/ku, který/á bude klíčovou oporou našeho týmu. Tato pozice je ideální jak pro ty, kteří chtějí budovat svou kariéru v administrativě a být dlouhodobou součástí zázemí naší kanceláře, tak pro ty, kteří mají ambice poznat svět realit a v budoucnu třeba přejít na pozici realitního makléře.
Staňte se součástí našeho dynamického kolektivu, získávejte zkušenosti v oblasti realit a učte se od profesionálů. U nás najdete příležitost pro růst i stabilní podporu.
Co Vás čeká?
- Zajišťovat kompletní zázemí pro kancelář, tým makléřů a vedení společnosti.
- Zajištovat běžnou administrativu spojenou s činností realitní kanceláře (např. korespondence kontrola a příprava faktur k proplacení, hlídání termínů).
- Komunikovat s potenciálními i stávajícími klienty, návštěvami, manažery i kolegy – osobně, telefonicky i e-mailem.
- Spravovat a aktualizovat realitní zakázky a sdílené prostředí, pomáhat makléřům s orientací v realitním software.
- Podílet se na realizaci soukromých prohlídek nemovitostí k prodeji a organizaci „open days“ – prezentace nemovitosti na prodej široké veřejnosti.
- Dle potřeby vyřizovat různé operativní úkoly (např. drobná agenda na úřadech).
- Zajišťovat běžnou kancelářskou činnost (např. objednávky a kontrola kancelářských potřeb).
- Dohled nad správou a pořádkem v prostorách společnosti.
Očekáváme:
- Samostatnost, spolehlivost a pečlivost.
- Selský rozum, učenlivost a proaktivitu.
- Skvělé komunikační schopnosti, empatii a pozitivní přístup – budete v denním kontaktu s klienty, manažery, makléři a ostatními kolegy.
- Min. středoškolské vzdělání s maturitou.
- Základní znalost angličtiny.
- Uživatelskou znalost práce na PC (MS Word, MS Excel, PowerPoint).
- Řidičský průkaz sk. B a ochotu cestovat.
- Praxe v realitní činnosti je výhodou, nikoliv podmínkou.
Nabízíme:
- Stabilní zaměstnání na hlavní pracovní poměr nebo možnost dlouhodobé spolupráce na IČ.
- Flexibilní pracovní dobu (ideálně PO-PÁ | 9–17).
- Moderní pracovní prostředí v centru Ostravy.
- Firemní notebook a mobilní telefon s neomezeným tarifem.
- Širokou škálu benefitů: Dny volna navíc, možnost občasného Home office, výuka angličtiny, stravenky, Multisport karta, slevy na služby/produkty našich partnerů a další.
- Příležitost k osobnímu růstu a dalšímu vzdělávání v oblasti realit.
- Odpovídající mzdu dle dohody.
- Nástup možný ihned.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.