banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Office Manager - možný částečný úvazek

Dnešní

Smart-Con s.r.o.

Kopretinová 2063/23, Praha-Záběhlice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

30 000 - 43 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent, Na rodičovské dovolené

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Asistent/asistentka, Fakturant/fakturantka, Office Manager, Pracovník back office, Odborný asistent


O pozici

Hledáme Office manažera/ku, který/á nám pomůže držet otěže kanceláře pevně v rukou

Do menší, stabilní firmy s přátelskou atmosférou hledáme zodpovědného a organizačně schopného člověka, který se postará o chod kanceláře a s nadhledem zvládne každodenní administrativu, komunikaci se zákazníky a základní finance.

Co bude vaším denním chlebem:

  • Fakturace (vydané a přijaté faktury, pokladna).
  • Správa pohledávek a práce s bankou.
  • Zajištění chodu skladu (pohyby zásob, expedice, reporting).
  • Komunikace se zákazníky (telefonicky i e-mailem, v češtině).
  • Administrativa (smlouvy, BOZP, lékařské prohlídky, podklady pro účetní).
  • Organizace firemních akcí, školení, schůzek, služebních cest.
  • Kontrola interních směrnic a obecná správa kanceláře.

Bez čeho se neobejdete:

  • Samostatnost, odpovědnost, preciznost jsou základem, nikoliv prázdnými frázemi!
  • Dobrá znalost MS Office (hlavně Excel).
  • Komunikační dovednosti a příjemné vystupování.
  • Zdravý selský rozum.
  • Odolnost vůči stresu a schopnost pracovat většinou samostatně.
  • Ochota učit se novému.
  • Znalost systému Pohoda nebo zkušenosti se skladovým hospodářstvím jsou výhodou.

Co nabízíme:

  • Pružnou pracovní dobu (mezi 8:00–17:00).
  • Služební notebook a firemní SIM s neomezeným voláním + data.
  • Příspěvek až 10 000 Kč na služební telefon nebo výběr HW.
  • 5 týdnů dovolené (v létě max. 3 týdny najednou).
  • Stravenky v hodnotě 123,90 Kč/den.
  • Možnost přidat rodinu do výhodného firemního tarifu.
  • Přívětivý přístup při návštěvách u lékaře, sick-days.
  • Férový přístup bez byrokracie – důvěra a výkon jsou pro nás víc než razítka!

Nabízíme i jako zkrácený úvazek cca 70% nebo dle dohody.

Nástup možný ihned. V případě zájmu pošlete CV a pár vět o sobě.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.