Specialista / Specialistka Back Office
Včerejší
Prosperplast s.r.o.
Bohumínská 710/198, Ostrava-Hrušov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
27 000 - 33 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Doprava, logistika a zásobování, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Vkládání dat do počítače, Obchodní referent
O pozici
HLEDÁME BACK OFFICE SPECIALISTU / SPECIALISTKU
Baví tě administrativa, zvládáš komunikaci a rád/a máš věci pod kontrolou?
Chceš práci, kde nebudeš jen sedět za stolem, ale budeš mít přehled o celém chodu firmy?
Staň se součástí našeho týmu! Hledáme Back Office specialistu/ku, který/á bude důležitým článkem mezi administrativou, zákazníky a kolegy. U nás poznáš fungování firmy zevnitř a žádný den nebude stejný.
📍 Místo výkonu práce:
Dočasně: hlavní sklad v Ostravě-Hrušově (do 31. 12. 2025)
Od 2. 1. 2026: nový moderní sklad v CTParku Horní Tošanovice
Nástup: dle dohody, nejdříve od 1. 9. 2025
Co bude náplní tvé práce?
📂 Komplexní administrativní podpora napříč firmou – práce s dokumenty, podklady a evidencí
💻 Práce v systému POHODA – zadávání dat, kontrola dokladů, aktualizace údajů
📧 Denní komunikace se zákazníky – e-mailem i telefonicky přes Outlook
🤝 Podpora obchodního týmu – realizace zakázek, koordinace s dalšími odděleními
🛠️ Řešení reklamací a dohled nad jejich uzavřením
📦 Záskoky na logistice v době dovolených – evidence objednávek a expedice zboží
❓ Řešení dotazů zákazníků – hledání odpovědí, zajištění informací, spolupráce s kolegy
🛍️ Poradenství při výběru produktů – doporučení vhodného řešení podle potřeb zákazníka
🖇️ Zajištění chodu kanceláře – objednávky kancelářských potřeb, drogerie a veškerého vybavení potřebného pro hladký provoz
🔄 Další provozní úkoly dle aktuální situace – žádný den není úplně stejný
Co od tebe očekáváme?
- SŠ / VŠ vzdělání
- Řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič výhodou
- Zkušenosti z administrativy nebo obdobné pozice (výhodou, ne podmínkou)
- Dobrá znalost MS Office – zejména Outlook a Excel
- Znalost systému POHODA, nebo ochota se ho rychle naučit
- Samostatnost, zodpovědnost, pečlivost a spolehlivost
- Schopnost nastavit si priority a zvládat více úkolů najednou
- Příjemné vystupování a chuť komunikovat se zákazníky i kolegy
- Zájem učit se a zapojit se do fungování celé firmy
Co ti nabídneme?
- Zaměstnání na hlavní pracovní poměr (HPP)
- Smlouva na dobu určitou s možností prodloužení
- Mzda 27 000 – 33 000 Kč – atraktivní platové ohodnocení, které bude odpovídat tvému výkonu.
- Stravenkový paušál 120 Kč / den (v čistém!)
- Sick days a 5 dní dovolené navíc po 1. roce
- Příspěvek na životní pojištění nebo benefitní kartu Pluxee
- Káva, čaj a voda zdarma na pracovišti
- Zaměstnanecké slevy na produkty PROSPERPLAST
- Stabilní zázemí v rostoucí firmě s přátelským kolektivem
- Pestrou a smysluplnou práci bez stereotypu
- Možnost osobního a profesního růstu
- Flexibilní pracovní doba – pondělí až pátek, volné víkendy
📬 Zaujala tě naše nabídka?
Pošli nám svůj životopis už dnes a třeba právě ty se staneš novou posilou našeho týmu!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.