banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Teamlead Payroll DE

2 dny

Infoniqa Czech s.r.o.

U Prazdroje 2807/8, Plzeň-Východní Předměstí

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Individuální rozvržení pracovní doby, Stravenky/příspěvek na stravování, Bonusy/prémie, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie, Vlastní organizace náplně práce

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Němčina (Pokročilá), Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Ekonomika a podnikové finance, Služby, Administrativní pracovník, Referent, Mzdový účetní, Účetní


O pozici

Co od Vás očekáváme?

  • Příjemného kolegu či kolegyni s týmovým duchem a pozitivním přístupem k práci
  • Vzdělání SŠ nebo VŠ
  • Velmi dobrá znalost NJ na úrovni min. B2
  • Německé mzdové účetnictví
  • Znalosti MS Office
  • Zkušenosti s payroll softwarem
  • Zkušenost s vedením (ideálně payroll) týmu po odborné stránce a organizace práce nových členů týmu
  • Schopnost řešení konfliktů se zákazníkem
  • Analytické myšlení a komunikativnost

Co bude Vaší náplní práce?

  • Odborné a organizační vedení týmu, který v souladu s německým zákonem vyhotovuje pro zákazníka podklady pro mzdové účetnictví
  • Zajištění odborných školení stávajících zaměstnanců
  • Zaškolování nových spolupracovníků po odborné a procesní stránce a dále zaškolování účetního softwaru
  • Motivace, hodnocení a rozvoj týmu
  • Zodpovědnost za kvóty chybovosti/kvality týmu, dodržování odborných směrnic a za dodržování ochrany dat („Datenschutz“) v celém týmu
  • Vzájemná spolupráce mezi ČR a Německem
  • Aktivní účast na projektech
  • Starty nových zakázek, zejména specifických zákazníků
  • Účtování přidělených klientů dle rozdělení Head of Payroll
  • Kontinuální osvojování znalostí zákazníka/oboru
  • Komunikace s veřejnými institucemi (Finanční úřad, pojišťovny…) a zákazníky

Co Vám můžeme nabídnout?

  • Atraktivní finanční ohodnocení
  • 5 týdnů dovolené
  • Stravenky v plné výši hrazené zaměstnavatelem – od 1. dne nástupu
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Benefitní program Edenred
  • Roční bonus
  • Možnost práce z domova – po zaškolení
  • Ovoce na pracovišti

V případě vašeho zájmu zasílejte své životopisy v českém a německém, popřípadě anglickém jazyce.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.