Koordinátor nájemních smluv / Asistent obchodního centra (OC)
Včerejší
DBK management a.s.
Budějovická 1667/64, Praha-Krč
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Občerstvení na pracovišti, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Pracovník back office, Referent
O pozici
Do našeho týmu hledáme spolehlivou posilu na zkrácený úvazek, ideálně se zkušenostmi ze správy komerčních budov nebo se zájmem o toto prostředí. Hledáme pečlivého a systematického člověka, který se zároveň nebojí přicházet s novými nápady a přistupuje k práci s kreativitou.
Co bude Vaší náplní práce:
- Příprava smluvní dokumentace – zajištění podpisů, skenování, evidence, archivace
- Zpracování reportů systému FootFalls (návštěvnost) a parkovacího systému
- Komunikace s nájemci a podpora při každodenním provozu OC
- Kompletní správa datových schránek – příjem, odesílání, archivace
- Evidence a správa písemného archivu OC
- Vedení podpisové knihy a kontrola správnosti dokumentů
- Správa příchozí a odchozí pošty (včetně distribuce, označení, archivace a datových schránek)
- Zpracování účtů, faktur, účetních dokladů a jejich předání účetnímu oddělení
- Zajišťování občerstvení, organizace porad a firemních akcí (eventy, teambuildingy)
- Zajišťování jízdenek, tiskovin, vizitek, výpisů z OR a KN
- Jednoduchá smluvní agenda – kontrola a příprava ve spolupráci s právním oddělením
- Další administrativa spojená s provozem OC
Co od Vás očekáváme:
- Praxi v administrativě nebo obdobné pozici výhodou
- Schopnost samostatně organizovat práci a pečlivost
- Komunikační a organizační dovednosti
- Zodpovědnost a diskrétnost
- Znalost MS Office (Word, Excel, Outlook)
- Základy právní či účetní orientace výhodou
- Vzdělání středoškolské / vysokoškolské
Co nabízíme:
- Zajímavou, různorodou a stabilní práci v příjemném kolektivu
- Flexibilní pracovní dobu
- Podporu a zaškolení
- Příležitost k osobnímu i profesnímu rozvoji v oblasti správy OC
- Firemní benefity
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.