REFERENT*KA V ODDĚLENÍ SERVICE DESK
Méně než týden
Digitální a informační agentura
Na vápence 915/14, Praha-Žižkov
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 000 - 50 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Závodní stravování, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Příspěvek na penzijní/životní připojištění
Vzdělání
Bakalářské
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent, OZP
Zařazené
Státní a veřejná správa, Zákaznický servis, Administrativa, Referent, Pracovník help desku
O pozici
Digitální a informační agentura nabízí pracovní pozici Referent*ka v oddělení service desk
Zajímají vás nové informační technologie? Chcete se podílet na urychlení digitalizace veřejné správy v organizaci, která spravuje klíčové informační systémy naší země? Máte dobrý pocit, když věci dotáhnete do konce?
Pak hledáme právě vás!
Co vás čeká
- vedení záznamů o událostech souvisejících s provozováním informačních systémů,
- poskytování základní uživatelské podpory orgánům veřejné moci připojeným k informačnímu systému základních registrů a dalším IS provozovaných Digitální a informační agenturou,
- poskytování uživatelské podpory pro identitu občana,
- komunikace s uživateli,
- řešení požadavků a incidentů a jejich zaznamenávání v service deskovém nástroji,
- koordinace řešení požadavků.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
- vzdělání min. v bakalářském studijním programu,
- uživatelskou znalost práce na PC - Excel, Word,
- alespoň základní orientaci v oblasti informačních technologií,
- velmi dobré komunikační a organizační dovednosti,
- ochotu učit se novým věcem,
- pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a týmový duch.
Co vám můžeme nabídnout
- služební poměr na dobu neurčitou,
- 11. platovou třídu (od 26 680 Kč do 38 570 Kč dle předchozí praxe) s možností osobního příplatku (až 9 000 Kč po zapracování),
- plný úvazek,
- pružnou pracovní dobu,
- moderní kanceláře v centru Prahy,
- stravenky nebo možnost stravování v objektu,
- příspěvek na penzijní připojištění,
- služební telefon a notebook,
- 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (sick days),
- možnost mimořádné odměny,
- nástup od 1. září 2025 nebo dle dohody,
- pozici vhodnou i pro absolventy/absolventky.
Je to přesně to, co hledáte? Už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.