banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

REFERENT*KA V ODDĚLENÍ SERVICE DESK

Méně než týden

Digitální a informační agentura

Na vápence 915/14, Praha-Žižkov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

35 000 - 50 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Závodní stravování, Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Možnost studijního volna, Příspěvek na penzijní/životní připojištění

Vzdělání

Bakalářské

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent, OZP

Zařazené

Státní a veřejná správa, Zákaznický servis, Administrativa, Referent, Pracovník help desku


O pozici

Digitální a informační agentura nabízí pracovní pozici Referent*ka v oddělení service desk

Zajímají vás nové informační technologie? Chcete se podílet na urychlení digitalizace veřejné správy v organizaci, která spravuje klíčové informační systémy naší země? Máte dobrý pocit, když věci dotáhnete do konce?

Pak hledáme právě vás!

Co vás čeká

  • vedení záznamů o událostech souvisejících s provozováním informačních systémů,
  • poskytování základní uživatelské podpory orgánům veřejné moci připojeným k informačnímu systému základních registrů a dalším IS provozovaných Digitální a informační agenturou,
  • poskytování uživatelské podpory pro identitu občana,
  • komunikace s uživateli,
  • řešení požadavků a incidentů a jejich zaznamenávání v service deskovém nástroji,
  • koordinace řešení požadavků.

Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít

  • vzdělání min. v bakalářském studijním programu,
  • uživatelskou znalost práce na PC - Excel, Word,
  • alespoň základní orientaci v oblasti informačních technologií,
  • velmi dobré komunikační a organizační dovednosti,
  • ochotu učit se novým věcem,
  • pečlivost, samostatnost, zodpovědnost a týmový duch.

Co vám můžeme nabídnout

  • služební poměr na dobu neurčitou,
  • 11. platovou třídu (od 26 680 Kč do 38 570 Kč dle předchozí praxe) s možností osobního příplatku (až 9 000 Kč po zapracování),
  • plný úvazek,
  • pružnou pracovní dobu,
  • moderní kanceláře v centru Prahy,
  • stravenky nebo možnost stravování v objektu,
  • příspěvek na penzijní připojištění,
  • služební telefon a notebook,
  • 5 týdnů dovolené, 5 dnů osobního volna (sick days),
  • možnost mimořádné odměny,
  • nástup od 1. září 2025 nebo dle dohody,
  • pozici vhodnou i pro absolventy/absolventky.

Je to přesně to, co hledáte? Už teď se těšíme na Váš životopis a motivační dopis.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.