Pracovník produktového oddělení - obchodní referent
Méně než týden
FOXON s.r.o.
Česká 615, Liberec XXV-Vesec
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
30 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Kafetérie
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Technika a vývoj, Administrativní pracovník, Obchodní referent
O pozici
DĚLÁŠ RÁD LIDI ŠŤASTNÝMI? TAK PATŘÍŠ NA NAŠE OBCHODNÍ ODDĚLENÍ.
Koho vlastně hledáme?
Někoho, kdo se nebojí technických produktů, ale pořád zůstává lidský. Kdo umí poradit a nebojí se zeptat. Někoho, kdo nehledá důvody, ale způsoby. Někoho, kdo by pro spokojeného zákazníka udělal cokoli.
Ona může být i on. On (nebo ona) můžeš být TY.
Co budeš dělat?
- Prvotní zpracování poptávek a zadávání do systému.
- Vedení databáze obchodních případů, zpracování zakázky od nabídky po fakturaci
- Tvorba a zpracování cenových nabídek
- Budeš úzce spolupracovat s našimi obchodními zástupci.
- Denně budeš komunikovat se zákazníky: e-mailem a telefonicky.
Co nabízíme?
- Práci ve firmě, která je jedinou svého druhu v ČR – to, co my, tady totiž nikdo nedělá,
- práci v týmu, skvělé pracovní podmínky a vybavení,
- odpovídající finanční ohodnocení, tj. nástupní mzda 30 000 - 35 000 Kč,
- samostatnou a zodpovědnou práci,
- zajímavou práci z oblasti tuzemského i zahraničního obchodu,
- zkrácenou pracovní dobu na 7,5 hod + 0,5 hod (oběd) / den,
- stravenkový paušál,
- notebook
- mobilní telefon (po zkušební době)
- 22 dní dovolené + 1 den placené narozeninové volno (po 1 roce ve firmě),
- benefitní kartu Pluxee CARD (po zkušebce) - pravidelný měsíční příspěvek,
- příspěvek na dopravu při dojíždění do práce více než 25 km/ den,
- ve středu ovoce nebo zeleninu zdarma,
- nástup ihned, práci na HPP,
- prima kolektiv,
- moderní kanceláře v klidné části Liberce (Vesec) v bezprostřední blízkosti MHD
A za to chceme, abys:
- měl/a min. SŠ vzdělání ekonomického směru,
- mohl/a stavět na zkušenostech z předchozího zaměstnání na podobné pozici,
- uměl/a dobře anglicky – se zahraničními dodavateli si budeš psát prakticky denně,
- sis rozuměl/a s počítačem a MS Office ani práce s internetem tě nezdržovala (úplně ideální by bylo, kdybys uměl/a psát všemi deseti),
- byl/a samostatný/á, pečlivý/á, komunikativní, měl/a týmového ducha, prostě fajn.
Výhodou bude:
- němčina nebo to, že tě baví technika a elektro, ale nezbytné to není.
Tak co, jsi to ty?
Pokud splňuješ výše uvedené body (nebo alespoň půlku a tu druhou bereš jako výzvu), pošli nám svoje CV s fotkou a motivační dopis.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.