banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Service Coordinator/Dispečér (Brno, 2 měsíce zaučení v Praze)

Méně než 2 týdny

CO2OLTEC Commercial Refrigeration Distribution Czech Republic s.r.o.

Líbalova 2348/1, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Základní)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Elektrotechnika a energetika, Služby, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka


O pozici

Service Coordinator (Dispečer) je klíčovou součástí servisního týmu, zodpovědný za efektivní plánování a koordinaci servisních zásahů. Jeho hlavním cílem je přiřazovat servisní techniky k zakázkám tak, aby byly optimálně využity jejich technické dovednosti, maximalizována produktivita v terénu a zároveň zajištěna vysoká úroveň zákaznické spokojenosti.


Hlavní odpovědnosti:

  • Plánování a koordinace servisních činností (plánované zásahy, urgentní opravy, revize, modernizace apod.).
  • Efektivní přiřazování techniků na základě jejich odbornosti, dostupnosti a lokace.
  • Komunikace se zákazníky – poskytování informací o stavu zakázek, reakce na urgentní požadavky.
  • Spolupráce s Area Leadery při řešení opakovaných nebo složitých oprav.
  • Koordinace plánování v období dovolených a nepřítomností techniků.
  • Sledování a optimalizace produktivity techniků v terénu, snižování neproduktivního času (např. na cestách).
  • Řízení zakázek v systému SAP, včetně validace, uzavírání a sledování stavu.
  • Správa WIP (Work In Progress) – aktivní práce na minimalizaci otevřených zakázek.
  • Spolupráce s odděleními RMC (Remote Monitoring Center) a CC (Customer Care).
  • Dodržování a kontrola SLA (Service Level Agreements) a reakčních časů.

Požadavky:

  • Výborné organizační schopnosti a systematický přístup k plánování.
  • Zkušenosti s plánováním technického servisu a dispečinkem (výhodou).
  • Technické povědomí o servisních činnostech a opravách.
  • Schopnost pracovat v ERP systému (ideálně SAP).
  • Znalost MS Office (zejména Excel, Outlook).
  • Proaktivní a týmově orientovaná osobnost.
  • Schopnost efektivní komunikace s techniky, zákazníky i interními partnery.
  • Zkušenosti s řízením SLA a zákaznických očekávání výhodou.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.