banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Service Supervisor

Méně než 2 týdny

CO2OLTEC Commercial Refrigeration Distribution Czech Republic s.r.o.

Líbalova 2348/1, Praha-Chodov

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Vzdělání

Odborné vyučení bez maturity

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)

Zařazené

Technika a vývoj, Prodej a obchod, Zákaznický servis, Technický ředitel/manažer


O pozici

Service Supervisor zajišťuje vedení servisního v rámci svěřené oblasti s cílem poskytovat špičkové servisní služby. Hlavním cílem je dosažení provozní dokonalosti, vysoké úrovně spokojenosti zákazníků a zlepšení ekonomických výsledků, zejména v oblasti obratu a hrubé marže.

Tato role je určena pro technicky orientovaného lídra, který má zkušenosti s vedením lidí, řízením provozu a orientací na zákaznickou kvalitu.


Hlavní odpovědnosti:

  • Vedení, motivace a rozvoj servisního týmu v rámci přidělené oblasti (včetně náboru a adaptace nových kolegů).
  • Sledování a vyhodnocování provozních a finančních ukazatelů (KPI, P&L) a zavádění nápravných opatření.
  • Pravidelná komunikace s týmem o cílech, výsledcích a výkonnosti.
  • Řízení zákaznické spokojenosti a budování dlouhodobých vztahů.
  • Spolupráce s obchodním oddělením při identifikaci a podpoře obchodních příležitostí.
  • Koordinace a řízení subdodavatelů (SLA, cenotvorba, kapacity, kvalifikace, EHS).
  • Správa servisních procesů a plánování efektivního využití zdrojů.
  • Kontrola a validace zakázek v ERP systému.
  • Spolupráce s logistikou/Supply Chain na zajištění skladových zásob a vybavení techniků.
  • Řešení reklamací, sporů a podpora při zajišťování nápravných opatření.
  • Aktivní účast na bezpečnostních a EHS iniciativách, včetně auditů.

Požadavky na kvalifikaci:

  • Technické vzdělání a praxe v oblasti servisu nebo technického provozu.
  • Prokazatelné zkušenosti s vedením lidí a řízením provozních ukazatelů.
  • Schopnost pracovat s ekonomickými metrikami – tržby, náklady, marže.
  • Silné komunikační a organizační schopnosti, přirozená autorita a schopnost vést příkladem.
  • Orientace na zákazníka a vysoký standard služeb, proaktivní a samostatný přístup.
  • Dobrá znalost práce v MS Office; znalost ERP systémů, zejména SAP, je výhodou.
  • Zkušenosti s plánováním kapacit, řízením změn a organizací práce.
  • Řidičský průkaz sk. B a ochota cestovat v rámci svěřené oblasti.

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.