Skladový dispečer (m,f,d)
Včerejší
Autodoc Logistics Czech s.r.o.
Podhradská 2871/11, Cheb
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
35 600 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Dovolená více než 5 týdnů, Stravenky/příspěvek na stravování, Firemní akce, Rozjezd zcela nového projektu, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Mírně pokročilá)
Zařazené
Doprava, logistika a zásobování, Dispečer
O pozici
AUTODOC je technologická společnost s přední platformou pro elektronické obchodování s díly a příslušenstvím pro vozidla v Evropě. Společnost byla založena v roce 2008 v Berlíně a nyní v ní pracuje 5 500 lidí z 68 národností, kteří spolupracují na tom, aby byla mobilita snadná a udržitelná. Díky tomu, že technologie tvoří jádro všeho, co děláme, se nám daří obsluhovat zákazníky ve 27 evropských zemích ve 23 jazycích. V roce 2022 dosáhla společnost AUTODOC obratu přes 1,1 miliardy eur; skladuje 5,2 milionu produktů, denně zpracuje přibližně 50 000 objednávek s více než 6 miliony aktivních zákazníků.
Zvídavé mozky, odvážní odborníci a technicky zdatní profesionálové - jeden tým, jedna miliarda eur tržeb. Chyťte se jízdy!
Pro náš logistický sklad v Chebu hledáme nového kolegu na pozici Skladový Dispečer (m,f,d)
Zodpovědnosti:
-Plánování přepravy zboží, příprava týdenního plánu přepravy
-Nastavení procesu svozu ve spolupráci s vedoucím expedice
-Účast na operativních hovorech a schůzkách s dopravci a v rámci ATDL.
-Vytváření zpráv k souvisejícím povinnostem
-Správa odpadů a práce s databází (BDO)
-Kontakt s dopravci a řešení problémů souvisejících s přepravou
-Eskalace problémů na vedení dopravy a expedice
-Kontrola dodávek od dodavatelů a eskalace problémů s dodávkami od dodavatelů
-Zpracování vývozu a koordinace celního odbavení
-Navrhování / provádění vlastních malých zlepšovacích projektů
-Poskytování školení/poradenství méně zkušeným/novým pracovníkům
-Spolupráce a každodenní komunikace s ostatními odděleními
-Pravidelné podávání zpráv o výsledcích práce
-Péče o bezpečnost práce
Požadavky:
- ukončené SŠ vzdělání
- znalost českého a anglického jazyka na komunikativní úrovni, další jazyky výhodou
-zkušenosti na obdobné pozici výhodou
Tohle ti nabízíme my:
-Příjemnou pracovní atmosféru v mezinárodním týmu
-Atraktivní mzdové ohodnocení
-Firemní benefity, jako jsou stravenkový paušál, zaměstnanecké slevy, týmové akce a firemní oslavy
-Prémie za doporučení zaměstnance 7500 - 25000Kč
-Nástup možný ihned
-Přidejte se do nového projektu a staňte se součástí úspěchu.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.