banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

SALES COORDINATOR - práce s interními systémy, reporting

Méně než 2 týdny

BARENTZ spol. s r. o.

Za Tratí 752, Klatovy IV

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)

Zařazené

Administrativa, Prodej a obchod, Potravinářství, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Account Manager, Analytik prodeje, Obchodní asistent, Obchodní referent


O pozici

SALES COORDINATOR - práce s interními systémy, reporting

Náplň práce:

  • Na této pozici budete úzce spolupracovat s obchodními manažery
  • Zajišťovat komunikaci s našimi dodavateli zboží
  • Zadávat a aktualizovat data v interních systémech společnosti
  • Vyřizovat objednávky zákazníků, připravovat nabídky a kalkulace zákazníkům
  • Aktivní kontakt se zákazníky ohledně plánu dodávek na budoucí období, jejich konsolidace v rámci obchodního oddělení
  • Příprava „forecastů“ nákupů pro interní účely, reportů v oblasti prodeje a úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a logistiky a s dodavateli
  • Průzkum trhu pro účely vyhodnocení potenciálu a podpora rozvoje nových obchodních aktivit ve svěřeném segmentu
  • Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti – logistikou, účetním oddělením

Nabízíme:

  • Práci u rychle se rozvíjející společnosti, členu silné mezinárodní skupiny
  • Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
  • Individuální a flexibilní pracovní dobu, po dohodě možnost v některé dny i práce z domova
  • Odpovídající mzdové ohodnocení
  • Zaměstnanecké výhody – dovolená 25 dnů, 3 sick days, penzijní připojištění, náhrada za home-office
  • Stravenkový paušál 116 Kč/den
  • Po roce pracovního poměru nárok na Cafeterii od Benefit Plus
  • Otevřenou a neformální atmosféru
  • Další vzdělávání a odborný/profesní růst
  • Místo výkonu práce v Klatovech, v sídle společnosti

Hledáme:

  • SŠ/ VŠ vzdělání,
  • Znalost AJ podmínkou (aktivní komunikace)
  • Orientace na zákazníka
  • Znalost MS Office a práce s firemním ERP
  • Odolnost proti stresu, flexibilní přístup, pečlivost
  • Motivace přispět k ambiciózním plánům růstu společnosti Barentz
  • Proaktivní postoj
  • Práce na hlavní pracovní poměr

Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, neváhejte zaslat svůj životopis v českém, popř. anglickém jazyce stisknutím tlačítka "Odpovědět".

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.