SALES COORDINATOR - práce s interními systémy, reporting
Méně než 2 týdny
BARENTZ spol. s r. o.
Za Tratí 752, Klatovy IV
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Mobilní telefon, Vzdělávací kurzy, školení, Firemní akce, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Bonusy/prémie, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Kafetérie
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Středně pokročilá)
Zařazené
Administrativa, Prodej a obchod, Potravinářství, Administrativní pracovník, Pracovník back office, Account Manager, Analytik prodeje, Obchodní asistent, Obchodní referent
O pozici
SALES COORDINATOR - práce s interními systémy, reporting
Náplň práce:
- Na této pozici budete úzce spolupracovat s obchodními manažery
- Zajišťovat komunikaci s našimi dodavateli zboží
- Zadávat a aktualizovat data v interních systémech společnosti
- Vyřizovat objednávky zákazníků, připravovat nabídky a kalkulace zákazníkům
- Aktivní kontakt se zákazníky ohledně plánu dodávek na budoucí období, jejich konsolidace v rámci obchodního oddělení
- Příprava „forecastů“ nákupů pro interní účely, reportů v oblasti prodeje a úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a logistiky a s dodavateli
- Průzkum trhu pro účely vyhodnocení potenciálu a podpora rozvoje nových obchodních aktivit ve svěřeném segmentu
- Úzká spolupráce s ostatními odděleními společnosti – logistikou, účetním oddělením
Nabízíme:
- Práci u rychle se rozvíjející společnosti, členu silné mezinárodní skupiny
- Hlavní pracovní poměr na dobu neurčitou
- Individuální a flexibilní pracovní dobu, po dohodě možnost v některé dny i práce z domova
- Odpovídající mzdové ohodnocení
- Zaměstnanecké výhody – dovolená 25 dnů, 3 sick days, penzijní připojištění, náhrada za home-office
- Stravenkový paušál 116 Kč/den
- Po roce pracovního poměru nárok na Cafeterii od Benefit Plus
- Otevřenou a neformální atmosféru
- Další vzdělávání a odborný/profesní růst
- Místo výkonu práce v Klatovech, v sídle společnosti
Hledáme:
- SŠ/ VŠ vzdělání,
- Znalost AJ podmínkou (aktivní komunikace)
- Orientace na zákazníka
- Znalost MS Office a práce s firemním ERP
- Odolnost proti stresu, flexibilní přístup, pečlivost
- Motivace přispět k ambiciózním plánům růstu společnosti Barentz
- Proaktivní postoj
- Práce na hlavní pracovní poměr
Pokud Vás nabídka zaujala, prosím, neváhejte zaslat svůj životopis v českém, popř. anglickém jazyce stisknutím tlačítka "Odpovědět".
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.