Asistent backoffice
Méně než 2 týdny
SOLID SECURITY s.r.o.
Smetanovo náměstí 979/2, Ostrava-Moravská Ostrava
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 35 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek, Praxe a stáže
Smlouva
Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Children-friendly office, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná)
Vhodné pro
Absolvent, Osoby bez praxe, OZP
Zařazené
Administrativa, Zákaznický servis, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Referent, Pracovník front office
O pozici
Přidej se k nám do týmu jako Asistent backoffice!
Chceš být součástí dynamického týmu, který se nebojí výzev a umí se adaptovat na jakoukoli situaci?
Co by byla tvá pracovní náplň?
- Správa a organizace dokumentů, vedení spisové agendy napříč veškerými dokumenty, které se týkají jak dodavatelů, tak i odběratelů (ISO certifikace a jiné druhy, nájmy, pronájmy, atd.)
- Smlouvy s odběrateli (klienty)
- Smlouvy s dodavateli (vozidla, dodavatelé služeb, pojištění všeho druhu, tiskárny, Smarty.cz atd.
- Zpracování a archivace korespondence, včetně e-mailů a poštovních zásilek
- Komunikace s IT oddělením
- Veřejné zakázky – příprava podkladů a následné zpracování.
- Archivační činnost – scan, založení veškerých dokumentů.
- Vkládání a správa dat v interních systémech a softwarových aplikacích.
- Kompletní správa T-mobile.
- Zajišťování procesu optimalizace využití počítačů a komunikačních systémů ve firmě.
- Podílení se na zavádění procesu automatizace v rámci backoffice.
Co přesně očekáváme?
- Administrativní dovednosti: Schopnost efektivně spravovat dokumenty a vést administrativní agendu.
- Flexibilitu: Možnost výjezdů i do Pražské kanceláře.
- IT dovednosti: Znalost kancelářských softwarů (např. MS Office), aplikace pro správu dat a schopnost pracovat s firemními informačními systémy.
- Organizační schopnosti: Schopnost plánovat, organizovat a koordinovat různé činnosti.
- Komunikační dovednosti: Výborné písemné a ústní komunikační schopnosti.
- Detailní orientace: Schopnost pečlivě a přesně zpracovávat informace a data.
- Flexibilita a přizpůsobivost: Schopnost rychle se přizpůsobit změnám a řešit nečekané situace.
Co nabízíme?
- Skvělou pracovní atmosféru s fajn kolegy
- Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje
- Fixní platové ohodnocení
- Pravidelné školení
- Notebook
- Telefon
- Příjemné zázemí kanceláře v centru Ostravy
Pokud máš chuť zapojit se do našeho týmu a rozvíjet své dovednosti v prostředí, kde je každý den jiný a kreativita je vítána, neváhej a pošli nám svůj životopis!
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.