banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Asistent backoffice

Méně než 2 týdny

SOLID SECURITY s.r.o.

Smetanovo náměstí 979/2, Ostrava-Moravská Ostrava

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Plat

25 000 - 35 000 Kč hrubého

Úvazek

Práce na plný úvazek, Práce na zkrácený úvazek, Praxe a stáže

Smlouva

Pracovní smlouva, Práce na živnostenský list/IČO, Dohoda o pracovní činnosti

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Zdravotní volno/sickdays, Příspěvek na vzdělání, Občerstvení na pracovišti, Manažerský motivační program, Mobilní telefon, Možnost si napracovat hodiny, Individuální rozvržení pracovní doby, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Flexibilní začátek/konec pracovní doby, Notebook, Children-friendly office, Vlastní organizace náplně práce, Sleva na firemní výrobky/služby

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Výborná)

Vhodné pro

Absolvent, Osoby bez praxe, OZP

Zařazené

Administrativa, Zákaznický servis, Telekomunikace, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office, Referent, Pracovník front office


O pozici

Přidej se k nám do týmu jako Asistent backoffice!

Chceš být součástí dynamického týmu, který se nebojí výzev a umí se adaptovat na jakoukoli situaci?

Co by byla tvá pracovní náplň?

  • Správa a organizace dokumentů, vedení spisové agendy napříč veškerými dokumenty, které se týkají jak dodavatelů, tak i odběratelů (ISO certifikace a jiné druhy, nájmy, pronájmy, atd.)
  • Smlouvy s odběrateli (klienty)
  • Smlouvy s dodavateli (vozidla, dodavatelé služeb, pojištění všeho druhu, tiskárny, Smarty.cz atd.
  • Zpracování a archivace korespondence, včetně e-mailů a poštovních zásilek
  • Komunikace s IT oddělením
  • Veřejné zakázky – příprava podkladů a následné zpracování.
  • Archivační činnost – scan, založení veškerých dokumentů.
  • Vkládání a správa dat v interních systémech a softwarových aplikacích.
  • Kompletní správa T-mobile.
  • Zajišťování procesu optimalizace využití počítačů a komunikačních systémů ve firmě.
  • Podílení se na zavádění procesu automatizace v rámci backoffice.

Co přesně očekáváme?

  • Administrativní dovednosti: Schopnost efektivně spravovat dokumenty a vést administrativní agendu.
  • Flexibilitu: Možnost výjezdů i do Pražské kanceláře.
  • IT dovednosti: Znalost kancelářských softwarů (např. MS Office), aplikace pro správu dat a schopnost pracovat s firemními informačními systémy.
  • Organizační schopnosti: Schopnost plánovat, organizovat a koordinovat různé činnosti.
  • Komunikační dovednosti: Výborné písemné a ústní komunikační schopnosti.
  • Detailní orientace: Schopnost pečlivě a přesně zpracovávat informace a data.
  • Flexibilita a přizpůsobivost: Schopnost rychle se přizpůsobit změnám a řešit nečekané situace.

Co nabízíme?

  • Skvělou pracovní atmosféru s fajn kolegy
  • Možnost kariérního růstu a osobního rozvoje
  • Fixní platové ohodnocení
  • Pravidelné školení
  • Notebook
  • Telefon
  • Příjemné zázemí kanceláře v centru Ostravy

Pokud máš chuť zapojit se do našeho týmu a rozvíjet své dovednosti v prostředí, kde je každý den jiný a kreativita je vítána, neváhej a pošli nám svůj životopis!

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.