Asistent/ka & koordinátor/ka provozu – part-time v designovém studiu TRAU
Méně než týden
TRAU s.r.o.
Belgická 130/32, Praha-Vinohrady
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
24 000 - 30 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na zkrácený úvazek
Smlouva
Práce na živnostenský list/IČO
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent, Na rodičovské dovolené
Zařazené
Administrativa, Zákaznický servis, Administrativní pracovník, Asistent/asistentka, Office Manager, Pracovník back office
O pozici
Hledáme organizačně schopného člověka na part-time, který nám pomůže s administrativou a provozem designového studia. Nabízíme flexibilní režim, super tým a zázemí na Vinohradech.
- Lokalita: Praha 2 – Vinohrady / možnost hybridního režimu
- Úvazek: Part-time (80–100 hodin měsíčně)
- Forma spolupráce: IČO
- Odměna: 300 Kč/hod
Co u nás najdeš
- Částečný úvazek (80-100 hodin měsíčně)
- Většina kolegů je v kanceláři/online mezi 9. a 17. hodinou, ale rádi se na tvé pracovní době dohodneme dle tvých individuálních potřeb
- Kombinace on-site a home office: budeme tě potřebovat alespoň 2 dny v týdnu v kanceláři na Vinohradech, zbytek online
- Přátelské prostředí designového studia
- MacBook a vše, co ke své práci potřebuješ
- Podporu v růstu, vzdělávání i osobním rozvoji
- 25 dní placeného volna při plném úvazku
- V kanceláři se budeš pravidelně potkávat se 3-5 kolegy, s dalšími pak online
- Pravidelné týmové večeře a akce
O nás
Jsme TRAU, progresivní designové studio tvořené týmem profíků. Děláme vizuální identity, weby a digitální produkty. Už více než tři roky spolupracujeme s klienty z celého světa – od rychle rostoucích startupů (Carl for Social, Ogre, Rendero, Twinzo) až po zavedené značky jako Luxury Presence, Rockaway nebo Rohlik Group.
Hledáme někoho, kdo nám pomůže udržet studio v chodu – a zároveň bude pravou rukou zakladatele.
Co tě čeká
- Správa kancelářského provozu a zajištění každodenního chodu studia
- Administrativní a provozní podpora týmu (interní i externí)
- Práce s dokumentací – smlouvy, výkazy, interní přehledy
- Zpracování fakturace – přijaté/vydané faktury, kontrola výkazů práce, podklady pro účetní
- Komunikace s CFO, účetní a občas i s klienty
- Příprava pravidelných reportů pro klienty
- Pomoc zakladateli s menšími i většími úkoly nebo jednoduše s tím, co zrovna hoří (např. objednání židlí nebo plánování kalendáře)
Koho hledáme
- Máš zkušenosti s administrativou, office managementem nebo koordinací provozu kanceláře
- Jsi spolehlivá/ý, pečlivá/ý, dotahuješ věci do konce a víš, kdy je třeba zabrat
- Zvládáš organizaci a práci s daty i lidmi
- Komunikuješ profesionálně česky i anglicky (min. písemně)
- Umíš pracovat s nástroji jako Google Workspace, Notion, Toggl
Výhodou (nikoli podmínkou) je zkušenost s
- Prací v agentuře nebo startupu
- HR agendou – nábor, onboarding, organizační nastavení
- Marketingem – správa sociálních sítí, obsah, jednoduchá koordinace aktivit
Jak se přihlásit
Pošli nám své CV (nebo odkaz na LinkedIn) a krátkou zprávu o tom, proč tě pozice zaujala. Můžeš přiložit i ukázku práce, kterou jsi koordinoval/a nebo na které jsi se podílel/a. A na závěr: do odpovědi nám připiš, co máš nejraději k snídani. 🍳
A co dál?
- Podíváme se na tvoji odpověď a ozveme se, ať už to dopadne jakkoli
- Pozveme tě na krátký online call
- Pokud to bude klapat, potkáme se osobně u nás na Vinohradech
- Vyladíme detaily a během pár týdnů můžeš naskočit 🚀
Pokud tě pozice zaujala, ozvi se nám, děkujeme. Těšíme se na tebe! ✨
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.