Business Development Manager
Méně než týden
ACP Traductera, a.s.
Na Piketě 173, Jindřichův Hradec III
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Plat
25 000 - 45 000 Kč hrubého
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Zdravotní volno/sickdays, Možnost občasné práce z domova, Příspěvek na vzdělání, Příspěvek na sport/kulturu/volný čas, Mobilní telefon, Provize z prodeje, Bonusy/prémie, 13. plat, Příspěvek na dopravu, Individuální rozpočet na osobnostní růst, Notebook
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Výborná) nebo Angličtina (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Prodej a obchod, Marketing, Média, reklama a PR, Business Development Manager
O pozici
Hledáte rozmanitou práci s možností kariérního růstu? Chcete se podílet na rozvoji obchodního oddělení v mezinárodní společnosti a určovat obchodní strategie? Pak hledáme právě Vás!
ÚKOLY:
- vyhledávání potenciálních zákazníků, aktivní oslovování firem a institucí
- péče o stávající klienty – budování a udržování dlouhodobých vztahů, zjišťování zpětné vazby klientů
- příprava nabídek a cenových kalkulací – tvorba nabídek dle požadavků klienta; konzultace ohledně termínů, typů služeb (překlady, tlumočení, lokalizace)
- podílení se na přípravě výběrových řízení a tendrů
- zajišťování marketingových, propagačních a PR aktivit
- účast na veletrzích a konferencích – reprezentace společnosti, navazování obchodních kontaktů
- administrativa a reporting – reporty vedení společnosti o výsledcích a vývoji obchodních příležitostí
OSOBNOSTNÍ PŘEDPOKLADY:
- komunikační dovednosti – výborný mluvený i písemný projev, schopnost srozumitelně vysvětlit výhody jednotlivých služeb
- empatie a orientace na zákazníka – schopnost naslouchat a hledat nejlepší řešení
- sebevědomí a přesvědčivost – obzvláště při vyjednávání obchodních podmínek a cen
- organizovanost a spolehlivost – důsledné dodržování termínů a úkolů
- flexibilita – schopnost přizpůsobit se různým typům klientů a situacím
- zájem o jazyky a kulturu – základní orientace v jazykových službách a různých kulturách
- proaktivní přístup, „tah na branku“
PŘEDPOKLADY A DOVEDNOSTI:
- praxe v obchodě nebo zákaznickém servisu
- znalost trhu jazykových služeb (výhodou, ale není nutností – lze doučit)
- znalost cizího jazyka (angličtina – minimálně B2 na komunikativní úrovni, němčina – výhodou)
- řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič
BENEFITY:
- příspěvek na vzdělání, jazykové kurzy, zkoušky a odbornou literaturu ve výši 10.000,-
- příspěvek na sport a relaxaci ve výši 1.500,-
- věrnostní odměna za odpracované roky ve společnosti
- 2 dny sick days
- stravenkový paušál
- možnost práce z domova (home office)
- služební telefon a notebook
- služební automobil pro účely firemních cest
- možnost kariérního růstu
Dvousložková mzda 25.000 – 45.000,- hrubého (základ + provize z uzavřených obchodů).
Nástup od září 2025.
Zasílejte životopisy a motivační dopisy.
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.