banner

Zkus vyladěnou mobilní aplikaci

rating

Sales Support Officer s francouzštinou

Méně než týden

AQUASHIELD EUROPE s.r.o.

Na Maninách 1573/50a, Praha-Holešovice

Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.


Úvazek

Práce na plný úvazek

Smlouva

Pracovní smlouva

Benefity

Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby, Dog-friendly office

Vzdělání

Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jazyky

Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Francouzština (Pokročilá)

Vhodné pro

Absolvent

Zařazené

Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Referent, Logistik, Supply Chain Specialist, Obchodní referent


O pozici

O společnosti Aquashild / Philips Water Solutions

Aquashield je přední poskytovatel služeb v řešení filtraci vody, které se zrodilo z dědictví společnosti Philips. Jako výhradní globální držitel licence na řešení Philips Water Solutions nabízíme komplexní řadu produktů pro čištění a ohřev vody. Společnost AquaShield, která se zavázala zlepšit život prostřednictvím inovací a udržitelnosti, působí ve více než 30 zemích a umožňuje Vám zažít zdravější život.

Pro naši evropskou pobočku s kanceláří v Praze hledáme

Sales Support Officer s francouzštinou

Pracovní náplň:

  • Zpracování prodejních objednávek „order to cash“ – od přijetí objednávky až po fakturaci
  • Koordinace s dopravci, skladem a partnery v oblasti logistiky a servisu
  • Správa exportní/importní dokumentace, řešení reklamací a vratek
  • Komunikace se zákazníky ohledně stavu objednávek, dostupnosti zboží a dodacích lhůt
  • Údržba a aktualizace kmenových dat (zákazníci, sklady, účty)
  • Podpora obchodního a marketingového týmu včetně zajištění vzorků
  • Koordinace servisních služeb, EDI spojení a správa konsignačního skladu

Profil:

  • Plynulá znalost francouzštiny, angličtiny a češtiny (italština výhodou)
  • Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
  • Výborné komunikační schopnosti, týmový duch a organizační dovednosti
  • Zkušenost s prací na PC, zejména MS Office
  • Odolnost vůči stresu a schopnost efektivního řízení času
  • Znalost SAP nebo Microsoft Dynamics 365 výhodou

Benefity:

  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Flexibilní pracovní doba
  • 25 dní dovolené
  • Příspěvek na stravování, dopravu a penzijní připojištění
  • Skvělý kolektiv a možnost profesního růstu
  • Možnost stát se součástí dynamické společnosti se silnou značkou na trhu
  • Sleva na firemní produkty
  • Pracovní poměr na dobu neurčitou

Datum nástupu: září/říjen 2025

Nebo zkus mobilní apku

Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce

Naskenuj kód

Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.

Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.