Sales Support Officer s francouzštinou
Méně než týden
AQUASHIELD EUROPE s.r.o.
Na Maninách 1573/50a, Praha-Holešovice
Vzdálenost od tebe uvidíš po zadání adresy ve výpisu nabídek.
Úvazek
Práce na plný úvazek
Smlouva
Pracovní smlouva
Benefity
Vzdělávací kurzy, školení, Stravenky/příspěvek na stravování, Dovolená 5 týdnů, Možnost občasné práce z domova, Občerstvení na pracovišti, Mobilní telefon, Firemní akce, Bonusy/prémie, Příspěvek na dopravu, Notebook, Příspěvek na penzijní/životní připojištění, Sleva na firemní výrobky/služby, Dog-friendly office
Vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Jazyky
Čeština (Pokročilá) nebo Angličtina (Pokročilá) nebo Francouzština (Pokročilá)
Vhodné pro
Absolvent
Zařazené
Administrativa, Doprava, logistika a zásobování, Prodej a obchod, Referent, Logistik, Supply Chain Specialist, Obchodní referent
O pozici
O společnosti Aquashild / Philips Water Solutions
Aquashield je přední poskytovatel služeb v řešení filtraci vody, které se zrodilo z dědictví společnosti Philips. Jako výhradní globální držitel licence na řešení Philips Water Solutions nabízíme komplexní řadu produktů pro čištění a ohřev vody. Společnost AquaShield, která se zavázala zlepšit život prostřednictvím inovací a udržitelnosti, působí ve více než 30 zemích a umožňuje Vám zažít zdravější život.
Pro naši evropskou pobočku s kanceláří v Praze hledáme
Sales Support Officer s francouzštinou
Pracovní náplň:
- Zpracování prodejních objednávek „order to cash“ – od přijetí objednávky až po fakturaci
- Koordinace s dopravci, skladem a partnery v oblasti logistiky a servisu
- Správa exportní/importní dokumentace, řešení reklamací a vratek
- Komunikace se zákazníky ohledně stavu objednávek, dostupnosti zboží a dodacích lhůt
- Údržba a aktualizace kmenových dat (zákazníci, sklady, účty)
- Podpora obchodního a marketingového týmu včetně zajištění vzorků
- Koordinace servisních služeb, EDI spojení a správa konsignačního skladu
Profil:
- Plynulá znalost francouzštiny, angličtiny a češtiny (italština výhodou)
- Středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání
- Výborné komunikační schopnosti, týmový duch a organizační dovednosti
- Zkušenost s prací na PC, zejména MS Office
- Odolnost vůči stresu a schopnost efektivního řízení času
- Znalost SAP nebo Microsoft Dynamics 365 výhodou
Benefity:
- Odpovídající platové ohodnocení
- Flexibilní pracovní doba
- 25 dní dovolené
- Příspěvek na stravování, dopravu a penzijní připojištění
- Skvělý kolektiv a možnost profesního růstu
- Možnost stát se součástí dynamické společnosti se silnou značkou na trhu
- Sleva na firemní produkty
- Pracovní poměr na dobu neurčitou
Datum nástupu: září/říjen 2025
Nebo zkus mobilní apku
Uvidíš nabídky ve svém okolí a všechny své odpovědi budeš mít vždy po ruce
Naskenuj kód
Na Práci za rohem máš největší šanci najít si práci blízko domova a přestat dojíždět. Vybírej z volných míst a brigád po celém Česku, třeba v lokalitách Praha, Brno, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, České Budějovice, Hradec Králové, Ústí nad Labem, Pardubice, Zlín, Havířov, Kladno, Most, Opava a mnoha dalších.
Používáme cookies, viz Podmínky služby. A také chráníme tvoje osobní údaje, viz Zásady ochrany soukromí. Více o reklamě na portálech Alma Career a transparentnosti se můžete dočíst na naší Informační stránce. Zde je naše Technická specifikace.